Ο κ. Ευάγγελος Μπίτσας είναι ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ που χρησιμοποιεί το ψηφιακό σύστημα διαχείρισης Intale Point και μιλάει στο περιοδικό μας για τα θετικά του σημεία, καθώς και για το πόσο πολύ έχει βοηθήσει την επιχείρησή του.
Πείτε μας δύο λόγια για την ιστορία του καταστήματός σας, πότε σας ήρθε η ιδέα να το ανοίξετε και από πότε ξεκινήσατε να το δουλεύετε;
Πάντα ήθελα να κάνω κάτι δικό μου, η πολλή δουλειά δεν με τρόμαζε. Μόλις βρήκα κάτι στο οποίο πίστεψα ότι υπάρχει μέλλον, έβαλα μπρος για να γίνει πραγματικότητα. H ιδέα για το μίνι μάρκετ ήταν της συζύγου μου, η οποία βρήκε την τοποθεσία και το χώρο. Για να φτάσει στη μορφή που έχει σήμερα χρειάστηκε σχεδόν ολική ανακαίνιση. Με προσωπική δουλειά αλλά και με τη στήριξη συγγενών και φίλων σε διάστημα τριών μηνών καταφέραμε να ανοίξουμε στις αρχές Νοεμβρίου του ’15. Δεν θα ξεχάσω ποτέ το συναίσθημα εκείνο το πρωινό του Σαββάτου. Άνοιξα το κατάστημα στις έξι το πρωί και περίμενα να υποδεχθώ και να εξυπηρετήσω τον πρώτο μου πελάτη.
Ποια ήταν η ανάγκη που σας ώθησε να ξεκινήσετε να ψάχνετε για ψηφιακό σύστημα διαχείρισης;
Τον πρώτο χρόνο λειτουργίας ήταν αρκετά δύσκολα, κρατούσα μόνος μου το κατάστημα και όλες οι υποχρεώσεις και τα βάρη είχαν πέσει επάνω μου. Πήρα την απόφαση να βάλω ένα σύστημα διαχείρισης και σταδιακά κατάφερα να αυξήσω το εμπόρευμα του μαγαζιού μου τόσο σε ποσότητα όσο και σε ποικιλία, ενώ πλέον διαθέτω έναν υπάλληλο και μπορώ να ρυθμίζω τις βάρδιες και το χρόνο που μου μένει να περάσω με την οικογένειά μου. Έχω πλήρη έλεγχο της κίνησης του καταστήματός μου, του στοκ μου και των τιμών των προϊόντων.
Στο Intale Point βρήκα όλα αυτά που καλύπτουν τις δικές μου ανάγκες, μα πάνω από όλα στην Ιntale βρήκα έναν σύμμαχο που ενδιαφέρεται πραγματικά για το κέρδος μου. Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα ήταν πλέον η λειτουργία και ο έλεγχος του καταστήματός μου χωρίς αυτό.
Από πού ακούσατε για το Intale Point και ποιος ήταν ο λόγος που το επιλέξατε;
Έψαχνα σύστημα αρκετό καιρό, συνέκρινα τιμές και λειτουργίες. Τον Σεπτέμβριο του ’16 επισκέφτηκα την κλαδική έκθεση που γίνεται κάθε χρόνο στο αεροδρόμιο. Εκεί είχα τη δυνατότητα να γνωρίσω από κοντά το Intale Point, αλλά και να μοιραστώ όλους μου τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες με την ομάδα της Intale.Ύστερα από μια ολοκληρωμένη επίδειξη του συστήματος και φυσικά λόγω της προσφοράς που έτρεχε λόγω των ημερών, κατάλαβα πως είχα βρει ακριβώς αυτό που έψαχνα. Με τη λειτουργία της απομακρυσμένης διαχείρισης που παρέχει το Intale Point μπορείτε να έχετε πλήρη εικόνα του καταστήματός σας σε live χρόνο από οποιαδήποτε συσκευή.
Χρησιμοποιείτε τη συγκεκριμένη λειτουργία και αν ναι, με ποιο τρόπο;
Η δυνατότητα απομακρυσμένης διαχείρισης ήταν ένας βασικός λόγος που επέλεξα το Intale Point. Όταν βρίσκομαι εκτός για δουλειές, μπαίνω από το κινητό μου και ελέγχω τις κινήσεις που γίνονται live στο ταμείο, τις πωλήσεις της ημέρας, αν οι παραλαβές που περιμένω έχουν έρθει σωστά και στην ώρα τους. Από την ησυχία του σπιτιού μου, μελετάω αναλυτικά στατιστικά, ενημερώνομαι με ακρίβεια για τον τζίρο μου και ετοιμάζω τις παραγγελίες της επόμενης ημέρας βάσει του στοκ της αποθήκης μου. Όλα δουλεύουν ρολόι, είναι σαν να βρίσκομαι εκεί, ενώ δεν είμαι! Τα πρωινά με τις παραλαβές προϊόντων και την παράλληλη εξυπηρέτηση των πελατών η ταχύτητα παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.
Πώς έχει αλλάξει τη ροή της δουλειάς σας το Intale Point;
Με τις συνεχείς βελτιώσεις του συστήματος και την εισαγωγή καινούργιων λειτουργιών από την ομάδα της Intale, όλες οι διαδικασίες γίνονται σε ελάχιστο χρόνο. Η παραλαβή έχει γίνει τόσο εύκολη διαδικασία που σε λίγο το μόνο που θα περιμένω από το Ιntale Point είναι να μπορεί ακόμα και να τοποθετήσει τα προϊόντα στα ράφια μου.
Θα το προτείνατε σε συναδέλφους ή μελλοντικούς ενδιαφερόμενους;
Εννοείται ότι θα το πρότεινα. Όποιος σκέφτεται να εξελίξει και να αναπτύξει την επιχείρησή του σίγουρα πρέπει να έχει ένα σύστημα διαχείρισης σαν της Intale. Στο Intale Point βρήκα όλα αυτά που καλύπτουν τις δικές μου ανάγκες, μα πάνω από όλα στην Ιntale βρήκα έναν σύμμαχο που ενδιαφέρεται πραγματικά για το κέρδος μου. Δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα ήταν πλέον η λειτουργία και ο έλεγχος του καταστήματός μου χωρίς αυτό.