Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συνεχίζει να επενδύει στην Ελλάδα για την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στην εγχώρια αγορά, με νέα λανσαρίσματα και διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων της.
Σε αυτό το πλαίσιο, προχώρησε πρόσφατα και στο επαναλανσάρισμα της παραδοσιακής πατραϊκής μπίρας Μάμος, ενώ στα σχέδιά της περιλαμβάνονται πολλές ακόμη κινήσεις για τη διατήρηση και την αύξηση των μεριδίων της στην αγορά.
Όπως επισήμαναν άλλωστε και οι ίδιοι οι ιθύνοντες της εταιρείας, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναμένεται να ολοκληρώσεις ένα επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 61 εκατ. ευρώ μέχρι το 2019, ενώ ήδη εκπονείται και ένα νέο τριετές επενδυτικό πλάνο, για την περίοδο 2019-2021.