Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία “Χρυσή Ζύμη” διακρίθηκε στο πλαίσιο των Σελφ Σέρβις Excellence Awards, αποσπώντας για το 2018 Χρυσό βραβείο για την καμπάνια λανσαρίσματος της Μπατζίνας.
Η Χρυσή Ζύμη λάνσαρε στην κατηγορία των καταψυγμένων ζυμών μία πίτα παραδοσιακή, χωρίς φύλλο, την Μπατζίνα, και τη σύστησε στο κοινό τον Ιανουάριο του 2018, μέσα από μία πρωτότυπη καμπάνια επικοινωνίας, που ταξίδεψε το κοινό σε ολόκληρη την Ελλάδα. Με ένα τηλεοπτικό σποτ στους δέκτες τον φετινό χειμώνα αλλά και με social media περιεχόμενο, παρουσία σε περιοδικά, sites και foodblogs, με ένα χιουμοριστικό ραδιοφωνικό σποτ και ένα online game, οι καταναλωτές γνώρισαν την πίτα χωρίς φύλλο, μέσα από το κεντρικό μήνυμα «Κάθε σπίτι έχει τη δική του Μπατζίνα, από την Χρυσή Ζύμη!»
Η ελληνικότητα, η παράδοση αλλά και η καινοτομία του προϊόντος επικοινωνήθηκαν μέσα από τη συγκεκριμένη καμπάνια, στην προσπάθεια να επιτευχθεί συναισθηματική σύνδεση με το κοινό, ενώ παράλληλα μεταφέρθηκαν γνώριμες εικόνες της ελληνικής παράδοσης.