Άποψη:

Άποψη: “Δεν είμαστε Jumbo, αλλά πουλάμε και παιχνίδια”. 

Οι μεγάλες αλυσίδες παιχνιδιών φαίνεται να κερδίζουν σταθερά μερίδια από το κανάλι της μικρής λιανικής, με τα μίνι μάρκετ και τα ψιλικατζίδικα να “αποδυναμώνονται” όσο περνάει ο καιρός, εξαιτίας και των ιδιαίτερα χαμηλών τιμών, που προσφέρουν μεγάλες επιχειρήσεις, όπως τα Jumbo και τα Max Stores και τα καταστήματα Μουστάκας.

Παρόλα αυτά, τα παιχνίδια συνεχίζουν να αποτελούν ένα σημαντικό έσοδο για τα μίνι μάρκετ που αξιοποιούν τα συγκεκριμένα προϊόντα ή ευνοούνται από την τοποθεσία τους, έχοντας κοντά τους πλατείες, πάρκα και σχολεία, μέρη δηλαδή που συχνάζουν παιδιά και είναι πιο εύκολο να τα προσελκύσεις.

“Δεν είμαστε τα Jumbo, αλλά δίνουμε και εμείς παιχνίδια”, τόνισε στο minimarketmag.gr, ο κ. Γιώργος Θέαρχος, ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ επί της οδού Χριστιανουπόλεως στο Γαλάτσι. “Δεν θα έρθει κανείς στο μίνι μάρκετ για να αγοράσει παιχνίδια, αλλά αν τα έχεις στη βιτρίνα ή στην είσοδο την ώρα που θα μπει κάποιος με παιδί, είναι πολύ πιθανό να μπει στη διαδικασία να ψωνίσει κάτι, ειδικά αν πρόκειται για ένα φθηνό παιχνίδι”, μας εξήγησε ο κ. Θέαρχος.

Η έρευνα αγοράς του περιοδικού Mini Market & Μικρή Λιανική μάλιστα, δείχνει μια διάθεση για περαιτέρω ανάπτυξη της γκάμας των παιχνιδιών στα μίνι μάρκετ, με αρκετούς ιδιοκτήτες να εκμεταλλεύονται την πληθώρα επιλογών, αλλά και το μεγάλο περιθώριο κέρδους, που φθάνει ακόμη και το 50-60%, για να εμπλουτίσουν τα καταστήματά τους. Στο 19ο τεύχος του περιοδικού, μπορείτε να διαβάσετε το αναλυτικό αφιέρωμα για την αγορά των παιχνιδιών στα μίνι μάρκετ, με απόψεις, συνεντεύξεις, αλλά και τις εταιρείες του χώρου.