Ξεκινά η παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα.
Σε αναπτυξιακή τροχιά κινείται η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ενισχύοντας τα οικονομικά της μεγέθη το δεκάμηνο του 2018 ενώ σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το επενδυτικό της πρόγραμμα. Παράλληλα η εταιρεία ενισχύει περαιτέρω την εξαγωγική της δραστηριότητα εστιάζοντας στην αγορά της Αμερικής και αναπτύσσει νέα καινοτόμα προϊόντα που δημιουργούν ευκαιρίες ανάπτυξης στην ελληνική περιφέρεια, όπως η παραγωγή μηλίτη.
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αλέξανδρος Δανιηλίδης σήμερα στο πλαίσιο της παρουσίασης του κοινωνικού και οικονομικού αντίκτυπου της εταιρείας, για την περίοδο 2019-2021 το επενδυτικό πρόγραμμα ανέρχεται στο ποσό των 43 εκατ. ευρώ. «Οι επενδύσεις αφορούν το σύνολο της δραστηριότητας της εταιρείας και είναι η απόδειξη ότι είμαστε εδώ για να επενδύουμε. Είμαστε εδώ για να παράγουμε αξία» ανέφερε ο κ. Δανιηλίδης ενώ πρόσθεσε ότι «περάσαμε μια δύσκολη περίοδο και για τη χώρα και για την εταιρεία κατά την οποία τα αρνητικά νέα είχαν μεγαλύτερη επίδραση στο εξωτερικό. Πλέον, μπαίνουμε σε άλλη φάση όπου τα θετικά νέα μπορούν να έχουν καλύτερη προοπτική».
Η νέα χρονιά, όπως αναφέρθηκε, ξεκινά δυναμικά για την εταιρεία καθώς στα τέλη Φεβρουαρίου αρχίζει στο εργοστάσιο της Πάτρας η παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα. Το ύψος της επένδυσης ανέρχεται σε περίπου σε 2 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία από το 2015 έχει ξεκινήσει να εμπλουτίζει το προϊόντικό της χαρτοφυλάκιο επενδύοντας στην ανάπτυξη της κατηγορίας του μηλίτη. Αρχικά παρουσίασε το προϊόν «Stongbow» και το 2017 λάνσαρε το προϊόν «Μηλοκλέφτη». Λόγω εμποδίων στο νομοθετικό πλαίσιο τα προϊόντα εισάγονταν από το εξωτερικό. Με την ολοκλήρωση της αναθεώρησης του νομοθετικού πλαισίου, πλέον και τα δύο προϊόντα θα παράγονται στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό η Αθηναϊκή Ζυθοποιία προχώρησε σε συνεργασία με την εταιρεία Χριστοδούλου για την προμήθεια χυμού μήλου. Σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη, «η παραγωγή μηλίτη το 2019 στην Ελλάδα εκτιμάται ότι θα αγγίξει τα 400.000 κιβώτια και θα καλύψει πλήρως τις ανάγκες της ελληνικής αγοράς ενώ στόχος της εταιρείας είναι στο μέλλον να γίνουν και εξαγωγές».
Η εγχώρια παραγωγή μηλίτη, που θα ξεκινήσει το 2019 με την επένδυση που ανακοίνωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, υπολογίζεται ότι θα δημιουργήσει πάνω από 2 εκατ. ευρώ επιπλέον προστιθέμενη αξία και 65 νέες θέσεις εργασίας (άμεσες και έμμεσες).