Οι χυμοί της Οικογένειας Χριστοδούλου σε νέες συσκευασίες.
Η Οικογένεια Χριστοδούλου, το brand που έχει συνδέσει το όνομά του με χυμούς υψηλής διατροφικής αξίας από επιλεγμένα ελληνικά φρούτα, ανανέωσε τη συσκευασία του στους χυμούς ψυγείου.
Η νέα επικοινωνία με κεντρικό μήνυμα «νέα συσκευασία…. ποιότητα ολοφάνερη», αναδεικνύει την ποιότητα των χυμών ψυγείου Οικογένεια Χριστοδούλου, που κυκλοφορούν σε 9 διαφορετικές γεύσεις χωρίς προσθήκη ζάχαρης. Το καπάκι συνεχίζει να φέρει τη λέξη «χυμός» γραμμένη σε σύστημα Braille, καθώς η Οικογένεια Χριστοδούλου παραμένει ευαισθητοποιημένη προς τα άτομα με προβλήματα όρασης και σταθερά προσανατολισμένη στις αρχές της ΕΚΕ.
Το νέο εικαστικό συνδυάζει με δημιουργικό τρόπο τα φρούτα από επιλεγμένες περιοχές της Ελλάδας και τη φροντίδα της Οικογένειας Χριστοδούλου. Κυρίαρχο στοιχείο της νέας συσκευασίας είναι η μείωση του μεγέθους της ετικέτας που φέρνει στο προσκήνιο το φυσικό χρώμα του χυμού. Το εικαστικό είναι λιτό με artisanal στοιχεία, ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν τα προσεκτικά επιλεγμένα φρούτα που κλείνει μέσα του κάθε μπουκάλι.ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν τα προσεκτικά επιλεγμένα φρούτα που κλείνει μέσα του κάθε μπουκάλι. ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν τα προσεκτικά επιλεγμένα φρούτα που κλείνει μέσα του κάθε μπουκάλι. ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν τα προσεκτικά επιλεγμένα φρούτα που κλείνει μέσα του κάθε μπουκάλι. ενώ πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν τα προσεκτικά επιλεγμένα φρούτα που κλείνει μέσα του κάθε μπουκάλι.