Nobacco: Διάκριση για την διάθεση του glo στην Ελλάδα.
Τη διάκριση Best New Product Launch για την επιτυχημένη διάθεση του glo στην ελληνική αγορά απέσπασε η Nobacco στα Βραβεία Franchise 2019, που διοργάνωσε για 11η συνεχή χρονιά το περιοδικό Franchise Business. Η ένταξη του καινοτόμου προϊόντος εξελιγμένης τεχνολογίας θέρμανσης καπνού της British American Tobacco, την ανέδειξε πρώτη εταιρεία στην Ευρώπη που διαθέτει όλο το φάσμα των εναλλακτικών στο παραδοσιακό κάπνισμα επιλογών.
Σημειώνεται ότι στην κατηγορία Best New Product Launch βραβεύονται οι καλύτερες καμπάνιες για την κυκλοφορία νέων προϊόντων ή υπηρεσιών με κριτήρια αξιολόγησης το μήνυμα, τα μέσα που χρησιμοποιήθηκαν και τη δημιουργικότητα των προωθητικών ενεργειών. Η προσθήκη του glo στο portfolio της Nobacco υποστηρίχθηκε από καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Η Δύναμη της Επιλογής», με το οποίο αφ’ ενός αναδεικνύεται το εύρος των λύσεων που προσφέρει η Nobacco, αφ’ ετέρου ενθαρρύνεται η απόφαση για μια ζωή μακριά από το συμβατικό τσιγάρο. Για την προώθηση και την επικοινωνία του νέου προϊόντος μέσα στο κατάστημα δημιουργήθηκαν σημεία, γωνίες ή/και χώροι υποδοχής αποκλειστικά για το glo σε 65 καταστήματα του δικτύου της Nobacco. Παράλληλα υλοποιήθηκαν προγράμματα ενημέρωσης των franchisees και εκπαίδευσης των εργαζομένων τόσο για το προϊόν όσο και για την στρατηγική επανατοποθέτησης της εταιρείας ως ολοκληρωμένου παρόχου ατμιστικών και Heat-Not-Burn λύσεων.