Τα ράφια αποτελούν σημαντικό «εργαλείο» για κάθε κατάστημα της μικρής λιανικής, όπως τα μίνι μάρκετ, καθώς έχουν τη δυνατότητα να προωθήσουν με τον καλύτερο τρόπο τα προϊόντα σε έναν καταναλωτή. Οι επιλογές σήμερα είναι, μάλιστα, ικανές να καλύψουν κάθε επιθυμία. Η εταιρεία Δημητρούλακος ΑΒΕΕ παρουσιάζει κάποια εξ αυτών.

Τoυ Στέλιου Ασλανίδη

Μια μεγάλη γκάμα ραφιών επιτρέπει την κατάλληλη επιλογή για κάθε κατάστημα

Ράφια για μίνι μάρκετEνα από τα σημεία «κλειδιά» στη σχεδίαση ή και την ανανέωση ενός μίνι μάρκετ είναι η τοποθέτηση των προϊόντων, αφού πολλές έρευνες έχουν αποδείξει ότι συχνά οι καταναλωτές κάνουν τις αγορές τους, με βάση ό,τι προσελκύει το μάτι τους. Ως εκ τούτου, η επιλογή των ραφιών θεωρείται ιδιαίτερα σημαντική για ένα κατάστημα και μπορεί να καθορίσει ακόμη και τις πωλήσεις του εκάστοτε σημείου πώλησης.

Στο πλαίσιο αυτό, το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» απευθύνθηκε στην ελληνική βιομηχανία παραγωγής ραφιών, Δημητρούλακος ΑΒΕΕ, η οποία και διαθέτει πείρα 45 χρόνων στις ανάγκες της Ελληνικής Αγοράς για αποθήκευση και προβολή, παράγοντας και διαθέτοντας στον ελλαδικό κι ευρωπαϊκό χώρο σειρές ραφιών για όλες τις ανάγκες.

Ένας νέος ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ πρέπει να έχει κατά νου τις δυνατότητες του χώρου του, αλλά και το μέχρι πού μπορεί να φτάσει οικονομικά.

Βασικοί τύποι ραφιών

Η επιλογή των ραφιών μπορεί, πλέον, να γίνει μέσα από μία πολύ μεγάλη γκάμα προϊόντων, πολλά από τα οποία είναι ειδικά σχεδιασμένα για μίνι μάρκετ κι αντίστοιχα σημεία της μικρής λιανικής. Η εταιρεία Δημητρούλακος διαθέτει αυτή τη στιγμή μια ευρεία γκάμα ραφιών, υπό τις εξής κατηγορίες:

  • Ράφια Τ. Ντέξιον με βίδες.
  • Ράφια Σούπερ Μάρκετ και Μίνι Μάρκετ (προβολής).
  • Ράφια αποθήκης MidiRack, ιδανικά για αποθήκευση μεγαλύτερων ή βαρύτερων συσκευασιών (π.χ. νερά/αναψυκτικά, απορρυπαντικά κλπ).
  • Ράφια αποθήκης HeavyRack για αποθήκευση παλετών.
  • Άλλους τύπους ραφιών για ειδικά ή ιδιαίτερα φορτία.

Οι παροχές στον πελάτη

Σύμφωνα με την Δημητρούλακος, ο εκάστοτε πελάτης που θα απευθυνθεί στην εταιρεία για το στήσιμο του καταστήματός του θα λάβει έναν ολοκληρωμένο τρόπο εξυπηρέτησης, ο οποίος και περιλαμβάνει προμέτρηση, μελέτη και σχεδιασμό, είτε πρόκειται για νέο κατάστημα, είτε ανακαίνιση, είτε για συμπλήρωμα ραφιών στα ήδη υπάρχοντα.

Η διαδικασία μέχρι την εγκατάσταση

Ποια είναι, όμως, η διαδικασία μέχρι την τοποθέτηση των ραφιών στο κατάστημα; «Ο πελάτης είναι αυτός που θα μας περιγράψει τι ακριβώς έχει στο μυαλό του, παίρνοντας ιδέες κι από τα προϊόντα που έχουμε ήδη λανσάρει στην αγορά. Στη συνέχεια, και σε συνεννόηση πάντα με τον πελάτη, συζητάμε τις αλλαγές που απαιτούνται στο σχέδιο, μέχρι να φτάσουμε στην οριστική συμφωνία. Όταν καταλήξουμε στο τελικό σχέδιο, η εταιρεία αναλαμβάνει να το υλοποιήσει σε εύλογο χρονικό διάστημα, με χαμηλό κόστος και συνέπεια στην κατασκευή. Σε εμάς αυτό αποδεικνύεται κι από την πιστοποίηση της εταιρείας μας από την TUV AUSTRIA HELLAS με ISO 9001 για την παραγωγή, εμπορία, μελέτη και τοποθέτηση αποθηκευτικών συστημάτων και συστημάτων προβολής», μας είπαν από την εταιρεία Δημητρούλακος.

Σειρά ραφιών ειδικά για μίνι μάρκετ

Η σειρά ραφιών «Supermarket» είναι ένα σύστημα που παράγει η εταιρεία μας και προσαρμόζεται ιδανικά σε μίνι μάρκετ, σούπερ μάρκετ και καταστήματα λιανικής πώλησης διαφόρων κατηγοριών (βιβλιοπωλεία, petshops, ηλεκτρικού εξοπλισμού, καλλυντικών κ.ο.κ.) για την αποθήκευση, προβολή κι ανάδειξη των προϊόντων της εκάστοτε επιχείρησης. Η εν λόγω σειρά είναι απλή στη συναρμολόγηση κι ευέλικτη, λόγω της μεγάλης γκάμας στις διαστάσεις της (ύψος, βάθος και μήκος). Μπορεί να συνδυαστεί άψογα κι αρμονικά στον χώρο κι ως ράφι μαναβικής, με ειδική τελαροθέση. Επιπλέον, περιλαμβάνει πλήθος εξαρτημάτων, μεταλλικών ή plexiglass, που χρησιμεύουν σε λύση πολλών αποθηκευτικών αναγκών. Τα ράφια μπορούν να δέχονται χωρίσματα, ώστε να δημιουργούν θυρίδες κι οι πλάτες μπορούν να είναι διάτρητες, ώστε σε συνδυασμό μεταλλικό γάντζο να υπάρχει κρέμαση προϊόντων – blisters. H εταιρεία παράγει, επίσης, μικρά και βολικά ταμεία κι εμπορεύεται μεγάλη γκάμα πλαστικών καλαθιών, τροχήλατων και μη.

Τι πρέπει να προσέχει ένας ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ

Σύμφωνα με τους ειδικούς στην εταιρεία Δημητρούλακος, ένας νέος ιδιοκτήτης μίνι μάρκετ πρέπει να έχει κατά νου τις δυνατότητες του χώρου του, αλλά και το μέχρι πού μπορεί να φτάσει οικονομικά. Πρέπει να εκμεταλλεύεται στο έπακρο τον χώρο του, με καλό σχεδιασμό, ώστε, μπαίνοντας ο πελάτης στο κατάστημα, να έχει την αίσθηση ενός γεμάτου, «φρέσκου», καθαρού κι απόλυτα εξοπλισμένου καταστήματος, που τον δελεάζει να κάνει τα ψώνια του. Τα ράφια πρέπει να έχουν διάσταση τόση όση απαιτείται για την ανάδειξη των προϊόντων, ούτε μικρά, που να στριμώχνεται το προϊόν, ούτε όμως και μεγάλα, που να μένουν άδεια από προϊόντα και να δημιουργείται εντύπωση εγκατάλειψης.

ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑΚΟΣ ΑΒΕΕ
ΈΔΡΑ: Σχηματάρι, ΤΗΛ: 22620 59925
WEBSITE: www.dimitroulakos.gr