Με ελληνική σφραγίδα τα προϊόντα

Με ελληνική σφραγίδα τα προϊόντα “Μηλοκλέφτης” και “Strongbow“. 

Επενδύσεις ύψους 43 εκατ. ευρώ έχει προγραμματίσει για την επόμενη τριετία η Αθηναϊκή Ζυθοποιία.

Πιο συγκεκριμένα, οι νέες επενδύσεις της Αθηναϊκό Ζυθοποιίας, ύψους 43 εκατ. ευρώ, για την επόμενη τριετία θα κατευθυνθούν στον εκσυγχρονισμό των γραμμών παραγωγής, την παραγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων, στα πληροφοριακά συστήματα και στην παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ για τη μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος.

Αναλύοντας την στρατηγική του ομίλου για την πράσινη ενέργεια, ο επικεφαλής της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας είπε ότι εξετάζονται διάφορα σενάρια σχετικά με τον τρόπο που θα εμπλακεί η εταιρεία στην παραγωγή και εμπορία ενέργειας. Για την επίτευξη αυτού του στόχου στην παρούσα φάση είναι σε εξέλιξη συζητήσεις με φορείς.

Αυτή η κίνηση εντάσσεται στον ευρύτερο στρατηγικό σχεδιασμό του ομίλου Heineken, ο οποίος στοχεύει το 70% της ενέργειας που καταναλώνουν τα εργοστάσια του ομίλου σε παγκόσμιο επίπεδο να προέρχονται από ΑΠΕ.

Επίσης, τα προϊόντα «Μηλοκλέφτης» και «Strongbow» θα παράγονται πλέον στην Ελλάδα από 100% ελληνικές πρώτες ύλες, με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία να έχει στόχο για το 2019 την παραγωγή 3 εκατομμυρίων λίτρων μηλίτη.

Σύμφωνα με τον κ. Δανιηλίδη η παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα ήταν μία από τις βασικές προτεραιότητες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας τα τελευταία χρόνια. Μόλις ολοκληρώθηκε, πέρυσι τον Αύγουστο, η νομοθετική αναθεώρηση που επέτρεψε στα ζυθοποιεία της χώρας την παραγωγή μηλίτη, η εταιρεία προχώρησε άμεσα σε επένδυση 1,5 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο της Πάτρας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι από το 2010 μέχρι το 2019 επενδύθηκαν στο συγκεκριμένο εργοστάσιο περί τα 27 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του ζυθοποιείου.

Για την Ελλάδα αποτελεί μία σχετικά νέα κατηγορία η οποία όμως γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής τα τελευταία χρόνια.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις η εγχώρια κατανάλωση μηλίτη ανέρχεται σε 40.000 εκατόλιτρα με την αξία να διαμορφώνεται σε περίπου 7 με 8 εκατ. ευρώ.