Σε πανελλαδικό δίκτυο “ποντάρει” η αλυσίδα σούπερ μάρκετ “Γαλαξίας”
Ικανοποίηση εξέφρασε η διοίκηση της αλυσίδας σούπερ μάρκετ “Γαλαξίας” για τα οικονομικά της μεγέθη, παρά το γεγονός ότι σημείωσαν κάμψη, για το 2018, έτος κατά το οποίο επένδυσε 16,1 εκατ. ευρώ, κυρίως για την ίδρυση και λειτουργία των νέων καταστημάτων. Ο βασικός στόχος της είναι η ανάπτυξη του δικτύου της εντός της επόμενης τριετίας σε όλη την Ελλάδα.
Πιο συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 449.969.814 ευρώ από 482.772.105 ευρώ το 2017, σημειώνοντας κάμψη 6,79%. Τα κέρδη προ φόρων υποχώρησαν κατά 30% στα 12,8 εκατ. ευρώ έναντι 18,26 εκατ. ευρώ το 2017 και τα κέρδη μετά φόρων στα 8,8 εκατ. ευρώ από 12,7 εκατ. ευρώ το 2017, μειωμένα κατά 31%.
Σύμφωνα με την εταιρεία, «τα παραπάνω κέρδη, παρά τη σχετική πτώση που είχαμε σε σχέση με την προηγούμενη χρήση 2017, τα θεωρούμε εύλογα, αλλά και αποδεικνύουν μια σταθερότητα στα χρηματοοικονομικά στοιχεία της εταιρείας μας (σταθερή κερδοφορία επί σειρά ετών) σε ένα ομολογουμένως πολύ έντονο οικονομικό περιβάλλον, ειδικά του κλάδου των σούπερ μάρκετ. Υπάρχουν ακόμη πολλά να γίνουν για την παραπέρα ανάπτυξη της εταιρείας».
Επίσης, η διοίκηση προβλέπει ότι οι πωλήσεις θα κυμανθούν σε σταθερά επίπεδα, αφού έχει αξιοποιήσει τα ήδη υπάρχοντα καταστήματά της και έχει διευρύνει αρκετά το δίκτυο διανομής της, με αποτέλεσμα να διατηρήσει το μερίδιό της στην αγορά. πανελλαδικό δίκτυο