Με online φυλλάδια «ψαρεύουν» πελάτες τα σούπερ μάρκετ

Σε νέα προϊόντα “ποντάρουν” τα σούπερ μάρκετ

Αυξημένος εμφανίζεται τον τελευταίο καιρό, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα, με τις μεγάλες “αλυσίδες” να έχουν στραφεί τον τελευταίο καιρό και στην ενίσχυση μία νέας κατηγορίας προϊόντων, αναμένοντας την αύξηση του καταναλωτικού ενδιαφέροντος προς αυτή την κατεύθυνση. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η κατηγορία των έτοιμων μαγειρεμένων τροφίμων, αλλά και των συσκευασμένων λαχανικών, όπως οι έτοιμες κομμένες σαλάτες, που δείχνουν να προσελκύουν πια όλο και περισσότερους καταναλωτές.

Αντίστοιχη περίπτωση όμως είναι και μία άλλη γκάμα προϊόντων, για την οποία έχετε διαβάσει σχετικά και σε αναλυτικά αφιερώματα του περιοδικού Mini Market & Μικρή Λιανική. Πρόκειται για την κατηγορία των τροφίμων που περιλαμβάνονται στην υγιεινή διατροφή, η ζήτηση των οποίων αυξάνεται με ταχύτατους ρυθμούς στο εξωτερικό, αλλά εμφανίζει πια απόλυτα ανοδικές τάσεις και στην Ελλάδα. Στο πλαίσιο αυτό τα σούπερ μάρκετ προσπαθούν να αυξήσουν τα εν λόγω προϊόντα στα ράφια τους, ενώ έχουν δημιουργηθεί και ολόκληρα spot σε κάποια από αυτά για την περαιτέρω προώθησή τους.