Με online φυλλάδια «ψαρεύουν» πελάτες τα σούπερ μάρκετ

Στο 1,5 δισ. ευρώ η “μεταμόρφωση” των ελληνικών σούπερ μάρκετ. 

Περίπου 1,5 δισ. ευρώ ξόδεψαν σε επενδύσεις την περίοδο 2013-2018 οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, προκειμένου τα δίκτυά τους να γίνουν πιο “δελεαστικά” για τους καταναλωτές.

Όπως σημειώνεται σε ανακοίνωση του ΙΕΛΚΑ, οι επενδύσεις την τελευταία πενταετία αφορούν:

  • Ανάπτυξη δικτύου με καταστήματα νέας γενιάς
  • Εκσυγχρονισμός αποθηκών, δικτύου διανομών, στόλου οχημάτων και λοιπών υποδομών
  • Ψηφιακές τεχνολογίες και ψηφιακά κανάλια διανομών
  • Υλοποίηση υποδομών βιώσιμης ανάπτυξης
  • Εκσυγχρονισμός των υφιστάμενων καταστημάτων για αναβάθμιση της εμπειρίας των καταναλωτών
  • Ανάπτυξη και εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού.

Οι συγκεκριμένες επενδύσεις θέτουν τις βάσεις για αύξηση της παραγωγικότητας, είσοδο σε νέες δυναμικές αγορές, όπως το food-to-go, ανταπόκριση στις αναδυόμενες απαιτήσεις/τάσεις των καταναλωτών και αποδοτική λειτουργία στο αναδυόμενο ψηφιακό περιβάλλον. Για τους παραπάνω λόγους οι επενδύσεις τα επόμενα χρόνια αναμένεται να συνεχίσουν να κινούνται σε υψηλά επίπεδα και να ξεπερνούν ετησίως τα 250 εκατ. ευρώ.