Με κάρτα bonus

Με κάρτα bonus “χτυπά” τον ανταγωνισμό ο Γαλαξίας. 

Επενδύσεις στην καινοτομία παρουσίασε η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας, παρουσιάζοντας την προσωποποιημένη κάρτα bonus Γαλαξίας, που θα ισχύει από τα μέσα Δεκεμβρίου 2019 σε όλα τα καταστήματα πανελλαδικά.

Αναλυτικότερα, τα  σούπερ μάρκετ Γαλαξίας είναι η πρώτη αλυσίδα που θα εντάξει πρόγραμμα AI Loyalty στην Ελλάδα μέσα από την κάρτα bonus Γαλαξίας, που στηρίζεται στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης. Για πρώτη φορά στο λιανικό εμπόριο, οι καταναλωτές θα έχουν τις προσωπικές τους εκπτώσεις, οι οποίες θα μπορούν να είναι μοναδικές και ξεχωριστές για τον κάθε ένα. Μία πρωτοβουλία,  η οποία εκτός από την καινοτομία, συνδυάζει το προφίλ των πελατών του σούπερ μάρκετ Γαλαξίας, με τις ξεχωριστές ανάγκες που  έχει ο κάθε καταναλωτής. Οι συγκεκριμένες προσφορές βρίσκονται στην κατηγορία «οι δικές μου προσφορές» και θα εμφανίζονται προσωπικές (επιλεγμένες με χρήση τεχνητής νοημοσύνης) από όλες τις κατηγορίες προσφορών.

Παράλληλα, οι καταναλωτές, μέσα από το προσωπικό τους προφίλ θα μπορούν να δουν ουσιαστικά τα ποσά που έχουν κερδίσει από τις εκπτώσεις και τις προσφορές στον Γαλαξία. Στη μπάρα θα υπάρχουν τρεις διαφορετικές τιμές, τα χρήματα που κερδίζουν  ανά εβδομάδα, ανά μήνα και ανά έτος, δίνοντας στον καταναλωτή τη δυνατότητα να μετράει το κέρδος του.

Με τη χρήση της  τεχνητής νοημοσύνης θα παρουσιάζεται επίσης, το ποσοστό για κάθε προϊόν που ταιριάζει στον κάθε καταναλωτή, ενώ θα παρέχει στους καταναλωτές συνέργειες με μη ανταγωνιστικές αλυσίδες και εταιρίες.

Τα σούπερ μάρκετ Γαλαξίας απαριθμούν 160 καταστήματα, ενώ υπάρχει προγραμματισμός για 10 ακόμη νέα καταστήματα, μεταξύ των οποίων και ένα mini mall που θα φιλοξενεί σχεδόν 40 επιχειρήσεις.