Η οργάνωση «κλειδί» της ανάπτυξης στη μικρή λιανική. 

Τα χαρακτηριστικά των καταστημάτων της μικρής λιανικής στη χώρα μας, καθώς και τις παραμέτρους που θα πρέπει να λάβουν υπόψη οι επαγγελματίες προκειμένου να αναπτυχθούν και να διεκδικήσουν μεγαλύτερους τζίρους, έφερε στο “φως” το 2ο Convenience Retailing Conference, που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα.

Πιο αναλυτικά, τα καταστήματα μικρής λιανικής, όπως είναι τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα, τα τελευταία χρόνια έχουν αλλάξει μορφή ακολουθώντας τις σύγχρονες επιταγές της αγοράς. Προκειμένου να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες εκμοντερνίστηκαν αλλάζοντας “όψη” και ενσωμάτωσαν νέα προϊόντα στα ράφια τους. Ένα σημαντικό πρόβλημα όμως που αναδείχθηκε είναι ότι, ενώ αρκετοί επαγγελματίες γνωρίζουν πώς να οργανώσουν τη δουλειά τους αποτελεσματικά, ένα μεγάλο ποσοστό δεν έχει ποτέ διδαχθεί πώς να αναπτύξει την επιχείρηση ή πώς να ανταπεξέλθει σε κρίσιμες περιόδους. Οι νεότεροι επιχειρηματίες εμφανίζονται πιο έτοιμοι να ζητήσουν υποστήριξη, αναγνωρίζοντας ότι η οργανωτική δομή, η κατανομή καθηκόντων και η διαχείριση του χρόνου κρίνονται απαραίτητα, προκειμένου το κατάστημα να ακολουθήσει μια αναπτυξιακή πορεία.