Έπιασαν “πάτο” οι πωλήσεις των εφημερίδων.
Μεγάλη πτώση στις πωλήσεις εφημερίδωv και περιοδικών παρουσιάζουν τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, καθώς το 2019 σημειώθηκε μείωση περίπου 14% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Πιο συγκεκριμένα, οι πωλήσεις των εφημερίδων, μια κατηγορία που τα τελευταία χρόνια προσφέρει ελάχιστο περιθώριο κέρδους για τα μίνι μάρκετ, διαμορφώθηκαν ως εξής:
- Οι πωλήσεις των πολιτικών εφημερίδωv σημείωσαν πτώση 11,3%
- Οι πωλήσεις των αθλητικών εφημερίδωv μειώθηκαν κατά 18,2%
- Οι οικονομικές εφημερίδες παρουσίασαν μείωση πωλήσεων της τάξεως του 33,6%
- Οι λοιπές εφημερίδες σημείωσαν πτώση 23,2%
Παρόμοια εικόνα επικρατεί και στα περιοδικά, με τη μεγαλύτερη μείωση να καταγράφεται στην κατηγορία των περιοδικών ποικίλης ύλης (19,4%). Εξαίρεση αποτελούν τα κόμικς και τα αθλητικά περιοδικά, όπου παρατηρείται αύξηση κατά 56,9% και 4,6%, αντίστοιχα.