Στην επαναλειτουργία των επιχειρήσεων ποντάρουν τα μίνι μάρκετ

Το δεύτερο στάδιο επαναλειτουργίας των επιχειρήσεων αναμένουν από σήμερα και τα καταστήματα μικρής λιανικής, προκειμένου να αυξηθεί η κίνηση και ο τζίρος τους, που επηρεάστηκαν αρκετά από την καραντίνα και το διευρυμένο ωράριο των σούπερ μάρκετ. Πολλά μικρά καταστήματα, όπως τα ψιλικατζίδικα, δέχθηκαν μεγάλο “χτύπημα” από την απουσία κίνησης στους δρόμους, ελπίζοντας πια ότι το τέλος της καραντίνας και επαναλειτουργία των επιχειρήσεων, θα επαναφέρει μία… κανονικότητα στη δουλεία τους.

Πιο συγκεκριμένα, από σήμερα, 11 Μαΐου, από τα φυσικά τους καταστήματα επανεκκινούν οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου με αντικείμενο:

– εξοπλισμού ήχου και εικόνας

– κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων

– σιδηρικών, χρωμάτων και τζαμιών

– χαλιών, κιλιμιών και επενδύσεων δαπέδου και τοίχου

– ηλεκτρικών οικιακών συσκευών

– επίπλων, φωτιστικών και άλλων ειδών οικιακής χρήσης

– εγγραφών μουσικής και εικόνας

– παιχνιδιών κάθε είδους ενδυμάτων

– υποδημάτων και δερμάτινων ειδών

– καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού

– ρολογιών και κοσμημάτων

– καινούριων ειδών και μεταχειρισμένων ειδών

Επίσης, επανεκκινούν από τα φυσικά τους καταστήματα την λειτουργία τους οι εξής επιχειρήσεις :

– ενοικίασης και εκμίσθωσης ειδών αναψυχής και αθλητικών ειδών

– ενοικίασης βιντεοκασετών και δίσκων

– ενοικίασης και εκμίσθωσης άλλων ειδών προσωπικής ή οικιακής χρήσης,

– καθώς επίσης και τα καταστήματα που λειτουργούν με συμφωνίες συνεργασίας «κατάστημα εντός καταστήματος» (shop in a shop)

Την ίδια ημερομηνία επαναλειτουργούν οι επιχειρήσεις με αντικείμενο το λιανικό εμπόριο σε υπαίθριους πάγκους και αγορές κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, ενδυμάτων και υποδημάτων καθώς και άλλων ειδών.

Ακόμη, επαναλειτουργούν :

– οι σχολές ερασιτεχνών οδηγών

– οι επιχειρήσεις με αντικείμενο τα τυχερά παιχνίδια και στοιχήματα σε φυσικό κατάστημα,

– καθώς και οι υπηρεσίες διαιτολογίας.

Στην εργασία τους επανέρχονται 155.962 εργαζόμενοι και επαναλειτουργούν 66.010 επιχειρήσεις, γεγονός ιδιαίτερα σημαντικό στα τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα, τα οποία οφείλουν ένα υπολογίσιμο μέρος των εσόδων τους σε καθ’οδόν αγορές που πραγματοποιούνται είτε από τους εργαζόμενους είτε από τους επισκέπτες των φυσικών καταστημάτων.