Στο 1,5 δισ. ευρώ ο τζίρος των σούπερ μάρκετ μέχρι το Μάιο.
Με ανοδικές τάσεις κινούνται οι πωλήσεις των ελληνικών σούπερ μάρκετ και το μήνα Μάιο, γεγονός που οφείλεται σε γενικές γραμμές στις αυξημένες αγορές που παρατηρήθηκαν λόγω του κορονοϊού.
Πιο συγκεκριμένα, την εβδομάδα 3/5/2020 καταγράφηκε αύξηση στις πωλήσεις των 340 συνολικά κατηγοριών που εξετάζονται, με την αύξηση να διαμορφώνεται στο 41,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η επίδοση αυτή οφείλεται -πέρα από την κινητικότητα που καταγράφεται στην κατανάλωση λόγω της πανδημίας- και στο ότι η σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή εβδομάδα (5/5/2019) αφορά επί της ουσίας την εβδομάδα μετά το Πάσχα, η οποία κατά κύριο λόγο παρουσιάζει ήπιας έντασης πωλήσεις.
Επίσης, φέτος το Πάσχα η αγορά των σούπερ μάρκετ έτρεξε με ρυθμό 11,3%. Συνολικά, από την αρχή του έτους έως και τις 3 Μαΐου τα έσοδα των αλυσίδων καταγράφουν αύξηση 24%, με τον τζίρο να διαμορφώνεται σε 1,42 δισ. ευρώ.
Σημειώνεται ότι στις 340 προϊοντικές κατηγορίες, 168 είναι τρόφιμα (22,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (36,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (27,3% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (17% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσιάζουν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος εμφανίζει άνοδο 468,7%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 342%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 276% και το οινόπνευμα με αύξηση 242,5%.