«Γυρνούν την πλάτη» στα φυσικά καταστήματα οι καταναλωτές

«Γυρνούν την πλάτη» στα φυσικά καταστήματα οι καταναλωτές. 

«Στροφή» στα ηλεκτρονικά καταστήματα πραγματοποίησαν οι καταναλωτές παγκοσμίως το τελευταίο χρονικό διάστημα εξαιτίας της πανδημίας, που περιόρισε εντός της οικίας ένα μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού. Και παρά το γεγονός ότι όλες οι επιχειρήσεις πώλησης τροφίμων παρέμειναν ανοικτές εν μέσω κορονοϊού, το ηλεκτρονικό εμπόριο τροφίμων «εκτοξεύτηκε», εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή, κυρίως στην Ελλάδα.

Μάλιστα, η αύξηση του κύκλου εργασιών της παγκόσμιας αγοράς διαδικτυακού εμπορίου τροφίμων αναμένεται να συνεχιστεί έως το 2023, σύμφωνα με τη μελέτη “Global Online Grocery Market Research Report 2019-2023” της εταιρείας “Radian Insights”. 

Ως βασικά κίνητρα για τις διαδικτυακές αγορές τροφίμων από τους καταναλωτές αναφέρονται: 

  • Η διάθεση μεγάλου φάσματος επιλογών και η ευκολία σύγκρισης τιμών 
  • Η δυνατότητα παράδοσης κατ’ οίκον, σε μέρα και ώρα εκ των προτέρων γνωστή 
  • Ευκολότερη παρακολούθηση και έλεγχος των δαπανών σε ημερήσια/εβδομαδιαία/μηνιαία βάση
  • Ευκολότερη παρακολούθηση και άμεση σύγκριση προσφορών και εκπτώσεων από τους πωλητές
  • Δυνατότητα αποφυγής απώλειας χρόνου για μετάβαση από και προς το φυσικό σημείο πώλησης, όφελος που ισχύει ακόμη περισσότερο για εργαζόμενους εντός μεγάλων αστικών κέντρων, εργαζόμενους με εκτενή ωράρια εργασίας ή/και αυξημένες οικογενειακές υποχρεώσεις.