«Αγκαλιά» με τα παγωτά ήταν οι Έλληνες στην καραντίνα.
Κατηγορία «ζωτικής» σημασίας για τα καταστήματα μικρής λιανικής, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι αυτή των παγωτών, καθώς αποτελεί το Νο1 προϊόν στην προσέλκυση πελατών. Και παρά τα μεγάλα προβλήματα που προκάλεσε τους τελευταίους μήνες η πανδημία οδηγώντας τους καταναλωτές σε νέες αγοραστικές συμπεριφορές, τα παγωτά αποδείχτηκαν μια ανθεκτική κατηγορία προϊόντων που ευνοήθηκε από το lockdown.
Πιο συγκεκριμένα, όπως ανέφερε και ο κ. Παναγιώτης Τσινάβος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Κρι Κρι και μέλος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Ελλάδος «τα ποσοστά στις πωλήσεις παγωτού αυξήθηκαν την περίοδο των περιοριστικών μέτρων και της αναγκαστικής παραμονής στο σπίτι, λόγω πανδημίας. Η κατανάλωση στο σπίτι για όλη την οικογένεια ήταν αυξημένη ιδιαίτερα κατά την περίοδο του εγκλεισμού και πράγματι ο κόσμος έφαγε περισσότερα παγωτά». Τα παγωτά αποτέλεσαν μια κατηγορία προϊόντων, που οι καταναλωτές ήταν εύκολο να προμηθευτούν από τα μίνι μάρκετ της γειτονιάς τους, που παρέμειναν ανοικτά κατά τη διάρκεια της καραντίνας, όμως, σύμφωνα με τις προβλέψεις, αναμένεται η κατανάλωσή τους να μειωθεί αισθητά στους τουριστικούς προορισμούς φέτος το καλοκαίρι.