«Ανανεώνονται» τα όσπρια και το ρύζι.
Με νέες συσκευασίες αλλά και καινοτόμα προϊόντα «απαντούν» στον ξένο ανταγωνισμό οι ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία του ρυζιού και των οσπρίων, στρέφοντας το ενδιαφέρον τους κυρίως στα γρήγορα γεύματα που αναζητούν οι σύγχρονοι καταναλωτές.
Πιο αναλυτικά, στα ράφια των σούπερ και μίνι μάρκετ τα τελευταία χρόνια έχουν πάρει θέση σειρές ημιέτοιμων γευμάτων, ρυζογκοφρετών και κωδικοί ρυζιών που απαιτούν ελάχιστο χρόνο μαγειρέματος. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν οι σειρές της Agrino Bistro Πιλάφι και Bistro Risotto, που προσφέρουν σπυρωτά πιλάφια και αυθεντικά κρεμώδη ριζότα μέσα σε λίγα μόνο λεπτά και απλά με την προσθήκη νερού. Παράλληλα, η εταιρεία ακολουθώντας το νέο διατροφικό μοντέλο, που υπαγορεύει εναλλακτικές επιλογές σε snack με χαμηλό ποσοστό λιπαρών, επένδυσε στην κατηγορία της ρυζογκοφρέτας, λανσάροντας κωδικούς ακόμα και με σοκολάτα. Προς την ίδια κατεύθυνση έχουν κινηθεί και οι εταιρείες οσπρίων. Η Ομοσπονδία έχει δημιουργήσει τη σειρά οσπρίων Όμικρον, με φακές και φασόλια που παράγονται στον Καναδά και ρεβίθια από το Μεξικό, ενώ η Άροσις έχει εντάξει στο χαρτοφυλάκιό της βάζα με ελληνικά όσπρια, όπως χούμους από ρεβίθια Γρεβενών, πατέ φακής από την Καστοριά με πατέ ελιάς, φάβα με κάπαρη.
Αξίζει να σημειωθούν και τροποποιήσεις που έχουν παρατηρηθεί στις συσκευασίες των προϊόντων τα τελευταία χρόνια, καθώς οι εταιρείες επενδύουν σε πακέτα που αποθηκεύονται εύκολα και στέκονται όρθια στο ράφι ή το ντουλάπι.