Η Healthier Choice συνεχίζει να «κατακλύζει» τα ράφια των μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής με νέα προϊόντα που καλύπτουν το σύνολο των καταναλωτών, προσφέροντας στους επαγγελματίες της αγοράς ανταγωνιστικά περιθώρια κέρδους και συνεχή υποστήριξη σε κάθε σημείο πώλησης.
Του Στέλιου Ασλανίδη
Πλήθος νέων προϊόντων για μίνι μάρκετ σε ανταγωνιστικές τιμές
H Healthier Choice έχει αρχίσει να μετατρέπεται τον τελευταίο καιρό σε βασικό «παίκτη» της αγοράς στα σνακ και τα ροφήματα, ενισχύοντας την παρουσία της στα μίνι μάρκετ και τη μικρή λιανική, μέσα από μία μεγάλη γκάμα προϊόντων η οποία ανανεώνεται διαρκώς, για να πετύχει την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών και την αύξηση των πωλήσεων στα καταστήματα.
Ήδη το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της διαθέτει πληθώρα κωδικών σε ιδιαίτερα αναγνωρίσιμα brand της μικρής λιανικής, αλλά η εταιρεία ετοιμάζει και νέα λανσαρίσματα μέσα στο 2020, τα οποία και αναμένεται να κυριαρχήσουν στην αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, το περιοδικό «Mini Market & Μικρή Λιανική» επικοινώνησε με τους ιθύνοντες της Healthier Choice για περισσότερες λεπτομέρειες και γύρω από τα νέα λανσαρίσματα στα μίνι μάρκετ σε ολόκληρη την Ελλάδα. Ο κ. Ιωάννης Σούρας, η κα Ειρήνη Κουράφα και ο κ. Anton Golemanov μίλησαν στο περιοδικό μας για την ανάπτυξη της εταιρείας στην Ελλάδα, αλλά και τα μελλοντικά τους σχέδια.
Μίνι Μάρκετ: Πείτε μας δύο λόγια για τη Healthier Choice.
Ειρήνη Κουράφα: Η Healthier Choice από το 2013, με μια πλούσια γκάμα σε healthy και functional snack, ροφήματα κι αθλητικά υγρά, καλύπτει καθημερινά την ανάγκη αρκετών καταναλωτών που αναζητούν πιο υγιεινές κι υψηλότερης διατροφικής αξίας επιλογές.
Το 2015 «σφραγίσαμε» τη στρατηγική μας συνεργασία με την εταιρεία FITSPO και από τότε συμπορευόμαστε. Κάτω από τα εμπορικά σήματα MOOVeat, FitSpo & Bezzo, αναπτύσσουμε και παράγουμε ανά την Ευρώπη σε πιστοποιημένες γραμμές παραγωγής και διανέμουμε στην Ελλάδα, τη Βουλγαρία κι άλλες 6 χώρες, πάνω από 70 κωδικούς.
Μ.Μ.: Τι περιλαμβάνει σήμερα η προϊοντική γκάμα της εταιρείας;
Ιωάννης Σούρας: Η Healthier Choice, κάτω από τα brands MOOVeat, FitSpo & Bezzo, διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα με σνακ πρωτεΐνης και δημητριακών, αλλά και ροφημάτων ψυγείου υψηλής διατροφικής αξίας, πλούσιων σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά, καλύπτοντας έτσι όλες τις διατροφικές ανάγκες του Έλληνα καταναλωτή. Βασικό όχημα ανάπτυξης της προϊοντικής μας γκάμας αποτελούν οι μπάρες. Παράλληλα, διαθέτουμε και μπάρες και sandwich βρώμης με κομμάτια φρούτων και ξηρών καρπών, καθώς κι αθλητικά υγρά εμπλουτισμένα με βασικά αμινοξέα για την καλή λειτουργία του οργανισμού μας.
Μ.Μ.: Υπάρχουν νέα προϊόντα που θα πρέπει να μάθουν τα μίνι μάρκετ;
Ι.Σ.: Το «χαρτοφυλάκιό» μας ενισχύεται διαρκώς και σε αυτό μπορούν πια οι επαγγελματίες της μικρής λιανικής αλλά και οι καταναλωτές να βρουν μία σειρά από νέα προϊόντα, όπως τα εξής:
Η αγαπημένη FitSpo delight Crunchy είναι πλέον διαθέσιμη και σε γεύση cookies and cream με 24 γραμμάρια πρωτεΐνη και μόλις 2,6 γραμμάρια σάκχαρα ανά μπάρα.
Η νέα FitSpo 3 CHOCOLATE απευθύνεται στους λάτρεις της σοκολάτας και περιλαμβάνει τριπλή σοκολάτα και καραμέλα με 20 γραμμάρια πρωτεΐνης, υψηλό ποσοστό φυτικών ινών και μόλις 2 γραμμάρια σάκχαρα ανά μπάρα. Το καινοτόμο τετράγωνο sandwich βρώμης 100 γραμμαρίων MOOVeat Oat Crunchy sandwich με τραγανά στοιχεία πάνω και κάτω και στη μέση γέμιση με κρέμα είναι διαθέσιμο σε 3 απολαυστικές γεύσεις: Choco banana, Salty peanuts με κομμάτια φιστικιού και Yogurt berries με κομμάτια μούρων. Το Crispy sandwich είναι ένα επίσης καινοτόμο αλμυρό σνακ που αποτελείται από τραγανές γκοφρέτες καλαμποκιού με γέμιση τυριού σε 2 γεύσεις: Cheese & Herbs και Cheese Tomato & Herbs. Πρόκειται για ένα υγιεινό σνακ, χωρίς γλουτένη, χωρίς συντηρητικά και με μόλις 125 θερμίδες ανά μερίδα 26 γραμμαρίων.
Μ.Μ. Πώς γίνεται η επιλογή των προϊόντων σας και πώς διασφαλίζετε την ποιότητά τους;
Anton Golemanov: Η ανάπτυξη νέων προϊόντων είναι πραγματικά μια χρονοβόρα διαδικασία. Δεν σταματάμε να αναζητούμε, να δοκιμάζουμε και να αξιολογούμε νέα προϊόντα και συνταγές που ταιριάζουν στο προφίλ των τριών σημάτων μας MOOVeat, FitSpo & Bezzo χωρίς να διαπραγματευόμαστε τη γεύση.
Οι προμηθευτές μας αξιολογούνται με αυστηρά κριτήρια για την ποιότητα των πρώτων υλών αλλά και την τήρηση των κανόνων υγιεινής στις εγκαταστάσεις τους, ενώ βασική προϋπόθεση είναι η συνεπής, ειλικρινής κι αποδοτική συνεργασία, η οποία μεταφράζεται σε όφελος για τους πελάτες μας και κατ’ επέκταση τους καταναλωτές.
Ε.Κ.: Σε συνεργασία με διαπιστευμένα εργαστήρια μικροβιολογίας τροφίμων αλλά και τεχνικούς συμβούλους της εταιρείας διενεργούμε τακτικούς ελέγχους τόσο στις γραμμές παραγωγής όσο και στα τελικά προϊόντα μας, διασφαλίζοντας ότι τηρούνται οι κανονισμοί ασφαλείας και τα προϊόντα μας είναι ασφαλή για κατανάλωση.