Σανίδα σωτηρίας για τις ζυθοποιίες η μικρή λιανική.
Αντιμέτωπες με μεγάλες προκλήσεις βρέθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας οι ζυθοποιίες σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς η μπύρα αποτελεί ένα προϊόν άρρηκτα συνδεδεμένο με την εστίαση και τα ξενοδοχεία που κατέβασαν ρολά για μεγάλο χρονικό διάστημα. Όμως στην Ελλάδα η μπύρα βρήκε διέξοδο στα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα, καθώς οι καταναλωτές εξακολουθούσαν να την αγοράζουν από τα καταστήματα της γειτονιάς τους, που παρέμειναν ανοιχτά.
Άλλωστε οι μπύρες αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα προϊόντα για τα μίνι μάρκετ και τα περίπτερα, αφού οι πωλήσεις τους είναι συχνά μεγάλες και το περιθώριο κέρδους τους ικανοποιητικό. Σε πολλές περιπτώσεις, μάλιστα ενισχύουν τον τζίρο ολόκληρου του καταστήματος, ειδικά το καλοκαίρι, αφού λειτουργούν ως πόλος έλξης αντίστοιχος των τσιγάρων, με τη διαφορά ότι έχουν και κάποιο οικονομικό όφελος για τους ίδιους τους επαγγελματίες της αγοράς.
Παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις λόγω του κορονοϊού ήταν μειωμένες κατά 11%, η πτώση αυτή θα ήταν πολύ μεγαλύτερη χωρίς τα καταστήματα μικρής λιανικής που γλίτωσαν τις ζυθοποιίες από την κατάρρευση, όταν έκλεισαν καφέ, εστιατόρια και μπαρ.