“Ξεπούλησε” η γραφική ύλη στα μίνι μάρκετ. 

Η περίοδος της καραντίνας δημιούργησε πολλές αυξομειώσεις στις πωλήσεις προϊόντων και στα μίνι μάρκετ, με καθιερωμένους κωδικούς να “βουλιάζουν” κι άλλους να “εκτινάσσονται” στα ύψη. Μεταξύ των δεύτερων λοιπόν φαίνεται ότι ήταν και η γραφική ύλη.

Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, σχολικά είδη και γραφική ύλη “ξεπούλησαν”, όσο οι Έλληνες ήταν κλεισμένοι στα σπίτια τους, αφού πέρα από την εργασία στο σπίτι, ήταν πολλοί και οι γονείς που θέλησαν να αξιοποιήσουν με αυτό τον τρόπο, τον χρόνο των παιδιών τους μακριά από τα σχολεία. Εκτιμάται μάλιστα, ότι υπήρξε δηλαδή ακόμη και υπερδιπλασσιασμός των πωλήσεων σε προϊόντα όπως οι σχολικές μπογιές, οι μαρκαδόροι, τα σχολικά βιβλία, τα επιτραπέζια παιχνίδια, τα μπλοκ ζωγραφικής.

Αυτό φυσικά είχε θετικό αποτέλεσμα για τα μίνι μάρκετ, αφού καταστήματα όπως τα Jumbo, που “κυριαρχούν” σε αυτές τις κατηγορίες προϊόντων, δεν αποτελούσαν ανταγωνισμό τη συγκεκριμένη περίοδο. Πρόκειται άλλωστε για ένα διάστημα, όπου ο τζίρος των σούπερ μάρκετ (από τις αρχές Μαρτίου μέχρι τα τέλη Απριλίου) “έτρεξε” ασταμάτητα ανά εβδομάδα, εμφανίζοντας διψήφιο ποσοστό, ενώ κάποιες εβδομάδες καταγράφηκε αύξηση έως 35% έναντι  της αντίστοιχης  περιόδου του 2019. Αντίστοιχα, κι ο τζίρος των καταστημάτων του λιανεμπορίου ενισχύθηκε κατά 15,7% από τις αρχές του έτους μέχρι την Κυριακή 19 Απριλίου 2020, ανερχόμενος σε 2,2 δισ. ευρώ και όντας αυξημένος κατά 300 εκατ. ευρώ σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της περασμένης χρονιάς.