Βελτίωση της εμπορικής δραστηριότητας παρουσίασε η Coca-Cola HBC AG το τρίτο τρίμηνο του 2020 με ανάκαμψη των πωλήσεων στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης και αύξηση των πωλήσεων στο κανάλι της εντός σπιτιού κατανάλωσης. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, στην Ελλάδα οι όγκοι πωλήσεων υποχώρησαν κατά περίπου 20%, παρουσιάζοντας σημαντική βελτίωση σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο. Ωστόσο, η Ελλάδα παραμένει μία από τις αγορές του Ομίλου με τις χαμηλότερες επιδόσεις λόγω της υψηλής αναλογίας εσόδων από το κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης και της σημαντικής έκθεσης της χώρας στον διεθνή τουρισμό, ο οποίος σημείωσε κατακόρυφη πτώση σε σχέση με τα καθιερωμένα επίπεδα.
Αναλυτικότερα, το τρίτο τρίμηνο η Coca-Cola HBC AG παρουσίασε μείωση κατά 2,6% των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ή κατά 0,3% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, σημειώνοντας διαδοχική βελτίωση ανά μήνα. Οι όγκοι πωλήσεων διαμορφώθηκαν στο -1,4% σε δημοσιευμένη βάση και στο +1,0% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης με αύξηση τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο. Τα έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση υποχώρησαν κατά 1,2%, τόσο σε δημοσιευμένη όσο και σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, σημειώνοντας σημαντικά βελτιωμένη τάση σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο, ως αποτέλεσμα των καλύτερων επιδόσεων στο μείγμα καναλιού και συσκευασίας λόγω της βελτιωμένης εμπορικής δραστηριότητας στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο. Οι ισχυρές επιδόσεις των μεριδίων αγοράς συνεχίζονται με αύξηση των μεριδίων σε αξία κατά 40 μονάδες βάσης από την αρχή του έτους και αύξηση ή διατήρηση των μεριδίων αυτών στις περισσότερες αγορές. Σημειώθηκε πτώση του όγκου πωλήσεων σε δημοσιευμένη βάση κατά 5,1% εξαιρώντας την Ελλάδα, η οποία επηρεάστηκε σημαντικά από τη μειωμένη προσέλευση ξένων τουριστών φέτος το καλοκαίρι. Στις αναπτυσσόμενες αγορές τα έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση μειώθηκαν κατά 0,1%. Ο όγκος πωλήσεων αυξήθηκε κατά 2,5% ως αποτέλεσμα των ισχυρών επιδόσεων στην Πολωνία, με γενικευμένη βελτίωση της τάσης τιμών/μείγματος σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο σε όλες τις αγορές. Στις αναδυόμενες αγορές τα έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση μειώθηκαν κατά 1,3%. Επίσης, σημειώθηκε αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 1,2% ή σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, αύξηση των εσόδων από πωλήσεις κατά +4,2% και του όγκου πωλήσεων κατά 5,8%. Ισχυρές επιδόσεις σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης σε Νιγηρία και Ρωσία, με αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά διψήφιο ποσοστό και στις δύο αγορές.