Στοχεύοντας στην περαιτέρω ενδυνάμωση του e-shop και ανταποκρινόμενη στις αυξημένες ανάγκες ηλεκτρονικών αγορών που δημιούργησε η πανδημία του κορονοϊού, η METRO δρομολογεί σημαντικές επενδύσεις για την ενδυνάμωση των υποδομών που εκτιμάται να φτάσουν το ποσό των 500.000 ευρώ. Αναφορικά με την πορεία των πωλήσεων του e-shop του ομίλου, ο επικεφαλής του Ομίλου METRO κ. Παντελιάδης δήλωσε ότι παραμένει σε πολύ καλό επίπεδο. Χαρακτηριστικά ανέφερε ότι μετά την 7η Νοεμβρίου, οπότε και επιβλήθηκε το δεύτερο lockdown, οι παραγγελίες έχουν τετραπλασιασθεί σε σχέση με την περασμένη άνοιξη. Ωστόσο, έσπευσε να συμπληρώσει ότι στο πρώτο lockdown υπήρχε πολύ μεγάλη ζήτηση αλλά και δυσκολία στην έγκαιρη παράδοση των προϊόντων. Τώρα, όπως είπε, τα πράγματα είναι καλύτερα, η εταιρεία πιο οργανωμένη, οι παραγγελίες περισσότερες και το καλάθι μεγαλύτερο.
Αναφορικά με την πορεία της METRO, ο κ. Παντελιάδης τόνισε ότι η φετινή χρονιά θα κλείσει με τζίρο 1,33 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά 5,5% σε σχέση με την περυσινή χρονιά, ενώ ενισχυμένη θα είναι και η κερδοφορία. Σε επίπεδο επενδύσεων, τόνισε ότι το συνολικό τους ύψος το 2020 ανήλθε στα 25 εκατ. ευρώ, ενώ το 2021 προγραμματίζονται επενδύσεις ύψους 35 εκατ. ευρώ. Με βάση το πλάνο, φέτος θα λειτουργούσαν έξι νέα καταστήματα, ωστόσο η πανδημία και οι καθυστερήσεις που έχει προκαλέσει στον κρατικό μηχανισμό, άλλαξαν τον προγραμματισμό, με αποτέλεσμα να έχει ανοίξει ήδη ένα κατάστημα στη Ζάκυνθο ενώ δύο ακόμα θα ανοίξουν σε Θεσσαλονίκη και Ναύπλιο περί τα μέσα Δεκεμβρίου. Για την επόμενη χρονιά, η εταιρεία σχεδιάζει ανακαινίσεις αλλά και δημιουργία 6 – 8 νέων καταστημάτων. Παράλληλα, ξεκίνησε η λειτουργία του κέντρου διανομής στον Ασπρόπυργο, η επέκταση του κέντρου διανομής Γέφυρας, καθώς και η επέκταση του κέντρου διανομής Οινοφύτων.