Στα καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι διαθέσιμα τα προϊόντα της πρωτοβουλίας “Ποιος είναι το Αφεντικό; – Η Μάρκα του Καταναλωτή”, τα οποία διαμορφώνονται με βάση κριτήρια που επιλέγουν οι καταναλωτές και αφορούν στη βιωσιμότητα, την εκπαίδευση, τη δεοντολογία, το σεβασμό στο περιβάλλον και τις καλές πρακτικές, σύμφωνα με την εταιρεία. Μετά το φρέσκο γάλα σε δυο κωδικούς, πλήρες και ελαφρύ, στα ράφια της αλυσίδας τοποθετήθηκαν το γιαούρτι και το ελαιόλαδο.
Αναλυτικά, στα ΑΒ Βασιλόπουλος κυκλοφορεί στραγγιστό γιαούρτι 2% και 10% από τοπικές φάρμες με ελεγχόμενες πρακτικές ευζωίας, και με τη διατροφή των αγελάδων να είναι πλούσια σε Ω3 και πρωτεΐνες. Παράλληλα, οι καταναλωτές θα βρουν και 100% εξαιρετικό παρθένο ελαιόλαδο σε δυο νέους κωδικούς, εξαιρετικό παρθένο και βιολογικό εξαιρετικό παρθένο. Πρόκειται για ελαιόλαδο πολυποικιλιακό, από ελληνικούς παραδοσιακούς ελαιώνες, με βασικές ποικιλίες την Κορωνέικη και τη Μεγαρίτικη.