Η Chiquita θέλοντας να αναδείξει τα οφέλη του υγιεινού τρόπου ζωής και το νέο έτος, αποφάσισε τη δημιουργία μιας νέας, limited edition σειράς αυτοκόλλητων, που εστιάζει στα οφέλη της μπανάνας Chiquita. Τα νέα αυτοκόλλητα θα κοσμήσουν εκατομμύρια μπανάνες από τα μέσα Φεβρουαρίου έως και το Μάρτιο.
Τα καινούρια Μπλε Αυτοκόλλητα θα προβάλλουν τον συνδυασμό βασικών βιταμινών και θρεπτικών συστατικών που περιέχουν οι μπανάνες Chiquita, μαζί με λογοπαίγνια όπως «Nature’s Candy Bar» («Η καραμέλα της Φύσης») και «Rush Hour Fuel» («Ενέργεια για την ώρα αιχμής»). Με τον τρόπο αυτό αναδεικνύονται τα πολλαπλά οφέλη αυτού του γευστικού και πολυδιάστατου φρούτου.
Η Chiquita ξεκινά μια προσπάθεια να εκπαιδεύσει τους καταναλωτές σχετικά με τα οφέλη για την υγεία και την ευκολία κατανάλωσης που προσφέρουν οι μπανάνες της, καθώς Τα Αυτοκόλλητα με Συστατικά ακολουθούν πιστά τις τρέχουσες τάσεις, καθώς μια πρόσφατη έρευνα που συντόνισε το Πανεπιστήμιο Αμβέρσας στο Βέλγιο και διενεργήθηκε σε δείγμα 11.000 σχεδόν καταναλωτών σε 11 χώρες μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, αναφέρει ότι οι καταναλωτές στράφηκαν εν μέσω πανδημίας στον υγιεινό τρόπο ζωής, μειώνοντας τις δαπάνες τους για έτοιμα γεύματα και αγοράζοντας περισσότερα φρούτα και λαχανικά.»