Ο τουρισμός κι η εισαγόμενη κατανάλωση «κρατούν» ψηλότερα τον τζίρο των μίνι μάρκετ, με τις πωλήσεις, κυρίως στα αναψυκτικά, να σημειώνουν παραδοσιακά αύξηση κατά την περίοδο του καλοκαιριού. Οι ζεστοί μήνες αποτελούν ευκαιρία τόνωσης των εσόδων για τα καταστήματα, λόγω σημαντικής εισροής τουριστικού ρεύματος από το εξωτερικό κι αυξημένης ζήτησης, λόγω υψηλών θερμοκρασιών. Ο κορονοϊός όμως ανέτρεψε τα δεδομένα, με αποτέλεσμα οι επαγγελματίες σε μίνι μάρκετ και περίπτερα να αναμένουν τις εξελίξεις στο μέτωπο του τουρισμού, καθώς ένα σημαντικό ποσοστό επιχειρήσεων στους καλοκαιρινούς προορισμούς εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τους ξένους επισκέπτες.
Για τον τζίρο των μίνι μάρκετ, των καταστημάτων ψιλικών και των περιπτέρων, τα αναψυκτικά παραμένουν το Νο1 προϊόν τους, ειδικά, το καλοκαίρι. Τα προϊόντα ψυγείου είναι ένα βασικό «όπλο» στην προσέλκυση καταναλωτών στα καταστήματα της μικρής λιανικής κι η ευρεία γκάμα επιλογών δίνει στους ιδιοκτήτες τη δυνατότητα αύξησης του κέρδους.
Είναι χαρακτηριστικό, άλλωστε, ότι ο κύριος λόγος για την πτώση στις πωλήσεις των αναψυκτικών, ήταν η απουσία των τουριστών την προηγούμενη σεζόν, που είχε σημαντικές επιπτώσεις στα έσοδα της μικρής λιανικής.