Αρκετά είναι τα μίνι μάρκετ που φιλοξενούν στα ράφια τους αλκοολούχα ποτά. Ειδικά στην κατηγορία της μπίρας, δεκάδες κωδικοί είναι διαθέσιμοι στο κανάλι της μικρής λιανικής. Τα εν λόγω προϊόντα παραδοσιακά αποτελούν ένα δυνατό “χαρτί” για τις επιχειρήσεις, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες.
Όπως δείχνουν πρόσφατα στοιχεία της αγοράς, τα αλκοολούχα ποτά παρουσίασαν θεαματική αύξηση στις πωλήσεις εν μέσω καραντίνας. Παρά το πολύμηνο λουκέτο στην εστίαση, που έχει επηρεάσει τους τζίρους των εταιρειών, η ανάπτυξη της κατηγορίας είναι εντυπωσιακή σε σχέση με πέρσι. Είναι χαρακτηριστικό ότι το ρούμι σημείωσε αύξηση 67,7%, τα κρασιά 49,1%, το ουίσκι 43,6% και οι μπύρες 27,3%. Τα στοιχεία αυτά αποδεικνύουν ότι η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων εστίασης έχει αυξήσει την διασκέδαση, αλλά και την κατανάλωση αλκοόλ, εντός του σπιτιού. Πολλοί είναι οι καταναλωτές που επισκέπτονται τα σούπερ και μίνι μάρκετ ή τα περίπτερα, για να προμηθευτούν αλκοολούχα ποτά, προκειμένου να διασκεδάσουν κατ’οίκον.