Σταθερή άνοδος στις πωλήσεις γαλακτοκομικών

O τομέας των γαλακτοκομικών προϊόντων αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανθεκτικός στην Ελλάδα, καθώς εντάσσεται στα βασικά είδη διατροφής, τα οποία “επιβίωσαν” από την κρίση της πανδημίας του κορονοϊού.

Το γεγονός επιβεβαιώνεται και από τα οικονομικά αποτελέσματα που ανακοίνωσε μία από τις κορυφαίες, γαλακτοβιομηχανίες της χώρας, η Κρι Κρι. Τα στοιχεία της εταιρείας δείχνουν ότι δεν υπήρξε αρνητικός αντίκτυπος στις πωλήσεις, εξαιτίας των μέτρων περιορισμού της εξάπλωσης του COVID-19. 

Από την άλλη μεριά, ο τομέας του παγωτού αποδείχτηκε αρκετά ευάλωτος. Κι αυτό γιατί συνδέεται με την αυθόρμητη κατανάλωση, ενώ επηρεάζεται και από την τουριστική κίνηση. Βέβαια, το αναπτυσσόμενο ρεύμα ενίσχυσης της κατανάλωσης στο σπίτι φαίνεται ότι μετρίασε τις επιπτώσεις της πανδημίας του COVID-19. Στη φετινή χρονιά 2021, διαφαίνεται ισχυρή ανάκαμψη στα μεγέθη πωλήσεων παγωτού. 

Πιο αναλυτικά, ο κύκλος εργασιών της Κρι Κρι διαμορφώθηκε σε €125,98 εκ. έναντι €112,90 εκ. το 2019 (αυξημένος +11,6%). Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στη χρήση 2020 ανήλθαν σε €20,70 εκ. από €21,70 εκ. Παρά το αρχικό έντονο πλήγμα που δέχτηκε η ελληνική αγορά παγωτού από τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν, συνεπεία του COVID-19, η κατάσταση βελτιώθηκε στη συνέχεια, με αποτέλεσμα η πτώση των πωλήσεων να περιοριστεί, προοδευτικά σε μόλις -4,6%. Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ ΚΡΙ εμφανίζουν αύξηση +12,9%, αγγίζοντας τα €49,98 εκ. Η επίδοση αυτή αποδίδεται στη μεγέθυνση της αγοράς κατά 3,7%, στην ενίσχυση του μεριδίου αγοράς των επώνυμων γιαουρτιών ΚΡΙ ΚΡΙ, καθώς και στην αύξηση των πωλήσεων private label προϊόντων. Το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ΚΡΙ-ΚΡΙ διαμορφώθηκε σε 16,3%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς.