Τα μίνι μάρκετ, ακόμα και εν μέσω πανδημίας, έχουν αποδείξει τη δυναμική τους, καθώς ένα σημαντικό ποσοστό των επαγγελματιών κατόρθωσε να προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες. Αρκετοί είναι πλέον οι ιδιοκτήτες που έχουν ενισχύσει τα ράφια τους με μια μεγάλη γκάμα κωδικών, που ξεπερνά την κατηγορία των snack.
Έτοιμα γεύματα, παραδοσιακά προϊόντα, ψωμί, καφές, υπηρεσίες delivery και ανακαινισμένα σύγχρονα καταστήματα έχουν κάνει την εμφάνισή τους και στα ελληνικά μίνι μάρκετ, παρά τον μεγάλο ανταγωνισμό που δέχεται ο κλάδος από τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ και την εξάπλωσή τους στις γειτονιές.
Παράλληλα, μια νέα τάση έχει εμφανιστεί το τελευταίο διάστημα την αγορά της μικρής λιανικής στο εξωτερικό, τα μίνι μάρκετ drive through. Αυτός ο τύπος μίνι μάρκετ αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του και στην Ελλάδα. Σε αυτά τα καταστήματα ο πελάτης μπορεί να παραγγείλει τηλεφωνικά, online ή μέσω εφαρμογής τα προϊόντα τα οποία επιθυμεί να αγοράσει. Στη συνέχεια, περνά με το αυτοκίνητο από το μίνι μάρκετ και οι υπάλληλοι του μεταφέρουν τα πράγματα στο όχημα, χωρίς ο ίδιος να χρειαστεί να καταβάλει καμία προσπάθεια.