Πραγματοποιήθηκε το 3ο συνέδριο Convenience Retailing Conference, το οποίο και είχε ως κεντρικό του θέμα τα μίνι μάρκετ και την επόμενη ημέρα στη μικρή λιανική στην Ελλάδα.
Αυτή τη φορά, η διοργάνωση έγινε ψηφιακά, λόγω κορονοϊού, με διοργανωτές το περιοδικό «σελφ σέρβις» και την Boussias Communications. To συνέδριο φιλοξένησε στελέχη των επιχειρήσεων λιανεμπορίου και προμηθευτών προϊόντων και υπηρεσιών, τα οποία έχουν σημαίνοντα ρόλο στη διαμόρφωση και υλοποίηση της στρατηγικής των εταιρειών τους στον τομέα των καταστημάτων convenience και συνολικά των μικρών σημείων πώλησης προϊόντων ευρείας κατανάλωσης.
Όσον αφορά το μέλλον της μικρής λιανικής στην Ελλάδα, από το συνέδριο προέκυψαν ως βασικοί άξονες για την επόμενη ημέρα τα εξής:
• Assortment – Γκάμα προϊόντων
• Προωθητικές ενέργειες – Cross promotions
• Τεχνολογία & Καινοτομία
• E-shop
• Home delivery
Κατά τη διάρκεια του Convenience Retailing Conference παρουσιάστηκαν πλήθος στοιχείων για την ελληνική αγορά του μίνι μάρκετ και της μικρής λιανικής, τόσο κατά την περίοδο του κορονοϊού, όσο και για τα επόμενα χρόνια, οπότε και αναμένεται περαιτέρω αύξηση του ανταγωνισμού.
Στο επόμενο τεύχος του περιοδικού Mini Market & Μικρή Λιανική θα έχετε την ευκαιρία να διαβάσετε τα πιο ενδιαφέροντα θέματα του συνεδρίου, αλλά και όσα είπαν οι συμμετέχοντες.