Συμμορία με έγκυο γυναίκα λήστευε περίπτερα

Τα τελευταία χρόνια, οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ επεκτείνονται στις γειτονιές, διεκδικώντας μερίδια από το τζίρο της μικρής λιανικής. Τα μίνι μάρκετ αντιμετωπίζουν έτσι “σκληρό” ανταγωνισμό, από τον οποίο προσπαθούν να ανταπεξέλθουν με ανακαινίσεις, διεύρυνση της γκάμας των προϊόντων τους, ακόμα και delivery.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, που παρουσιάστηκαν στο πλαίσιο του Convenience Retailing Conference 2021, η εικόνα είναι χειρότερη για τα περίπτερα, καθώς τα προβλήματά τους μοιάζουν αξεπέραστα, με αποτέλεσμα το δίκτυο της μικρής λιανικής να συρρικνώνεται χρόνο με το χρόνο. Η μείωση στις πωλήσεις των καπνικών προϊόντων έχει οδηγήσει ένα μεγάλο αριθμό περιπτέρων εκτός αγοράς την τελευταία δεκαετία, με πλήθος επαγγελματιών να κατεβάζουν “ρολά”.

Παράλληλα, επηρεάστηκαν αισθητά από το πιο αυστηρό πλαίσιο όσον αφορά την κατάληψη κοινόχρηστων χώρων, τα προβλήματα που προκάλεσε η πανδημία αλλά και την έλλειψης parking, που είναι πλέον ζητούμενο για αρκετούς καταναλωτές. Ως εκ τούτου, από τα 9.904 περίπτερα που λειτουργούσαν το 2010, το 2020 είχαν μείνει ανοιχτά μόλις τα 4.985, καταγράφοντας μείωση της τάξης του 50,3%.