Τα περισσότερα μίνι μάρκετ και περίπτερα στην Ελλάδα έχουν επενδύσει τα τελευταία χρόνια στην κατηγορία της μπάρας, είτε πρόκειται για προϊόντα με βάση τα δημητριακά είτε κωδικούς ενισχυμένους σε πρωτεΐνη. Η κίνηση αυτή είναι απολύτως λογική, καθώς η εν λόγω κατηγορία εξακολουθεί να αναπτύσσεται ραγδαία με βασικό κανάλι πώλησης τα καταστήματα της μικρής λιανικής παγκοσμίως.
Πρόσφατη έρευνα της Mordor Intelligence μάλιστα σημειώνει ότι η παγκόσμια αγορά στην κατηγορία της μπάρας δημητριακών προβλέπεται να αγγίξει τα 20,4 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2024, με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 5.4%. Παράλληλα, η αγορά των Protein Bars, το ίδιο χρονικό διάστημα, αναμένεται να καταγράψει ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 4.23%. Υπολογίζεται ότι ένα εκατομμύριο Έλληνες τρώνε συστηματικά μπάρες δημητριακών, με τη μεγαλύτερη κατανάλωση να λαμβάνει χώρα στα μεγάλα αστικά κέντρα, κυρίως στην Αθήνα. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών, το 70%, είναι γυναίκες.
Πρόκειται για προϊόντα που «γεννήθηκαν» για να εξυπηρετήσουν τον σύγχρονο τρόπο ζωής και ευθυγραμμίζονται πλήρως με τις νέες διατροφικές τάσεις. Υπό το «πρίσμα» της υγιεινής διατροφής, το εν λόγω snack ταυτίστηκε στη συνείδηση του καταναλωτή με την ευεξία και το ευ ζην, ενώ ταυτόχρονα είναι ιδανικό μίνι γεύμα για το αγοραστικό κοινό που κινείται σε γρήγορους ρυθμούς και δεν βρίσκει χρόνο ακόμα και για την προετοιμασία ενός απλού πρωινού.