Η πανδημία άσκησε μεγάλη επίδραση στις συνήθειες των καταναλωτών, μεταβάλλοντας τα δεδομένα στην αγορά τροφίμων και ποτών. Κι ενώ τα δευτερεύοντα κριτήρια επιλογής προϊόντων αλλάζουν, ένα φαίνεται να παραμένει σταθερό, η σημασία που δίνουν οι καταναλωτές στην τιμή.
Οι μπάρες δημητριακών και πρωτεΐνης, που πωλούνται στο κανάλι της μικρής λιανικής, διατίθενται σε χαμηλό αντίτιμο και συχνά ανά τεμάχιο σε αντίθεση με τα σούπερ μάρκετ που στηρίζονται κυρίως στις πολυσυσκευασίες. Ο πελάτης ενός μίνι μάρκετ, ξοδεύοντας περίπου ένα ευρώ μπορεί να αγοράσει ένα snack που εύκολα καταναλώνεται ακόμη και καθοδόν. Αυτό αποτελεί ένα σημαντικό πλεονέκτημα σε μια περίοδο που ο κορονοϊός προκάλεσε μεγάλη οικονομική ανασφάλεια και έστρεψε το αγοραστικό κοινό στην αναζήτηση τρόπων εξοικονόμησης χρημάτων. Κι ενώ μπάρες πωλούνται, εκτός από τα σούπερ και μίνι μάρκετ, και στους φούρνους, η τιμή τους κατά βάση είναι υψηλή, με αποτέλεσμα να μην επηρεάζουν ιδιαίτερα τους τζίρους της μικρής λιανικής.