Παρά τις δυσκολίες που προκάλεσε η πανδημία την προηγούμενη χρονιά, η εταιρεία Ioniki σημείωσε αύξηση τζίρου της τάξεως του 15%, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Όπως επισημαίνει η εταιρεία, στην θετική πορεία συνέβαλαν σημαντικά οι εξαγωγές, εκπληρώνοντας αύξηση μεγαλύτερη του 30%. Το γεγονός αυτό συνδέεται με την είσοδο του brand της Filosophy σε νέες αγορές με μεγάλους Retailers στην Ευρώπη, USA, Αραβία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Ιδιαίτερη συμβολή στο έργο αυτό έχει η σειρά Plant-Based και κωδικός Greek Plant-based Beyond meat pie, που πραγματοποιήθηκε η συμφωνία για τοποθέτηση του στον όμιλο Costco, λανσάροντας στα παραρτήματα Costco UK, Costco Γαλλίας, Ιρλανδίας και Σουηδίας.
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η είσοδος της, στα Group Casino της Γαλλίας, που απαριθμούν περισσότερα από 600 καταστήματα. Η συνεργασία με την Beyond meat αναπτύσσεται με την δημιουργία δυο νέων κωδικών που σύντομα θα είναι διαθέσιμοι στην Ευρώπη.
Παράλληλα, οι στόχοι των πωλήσεων στην ελληνική αγορά εκπληρώθηκαν επιτυχώς, σύμφωνα με την εταιρεία. Για το 2022, αναμένεται να ενισχυθούν οι πωλήσεις της με την έναρξη συνεργασιών με μεγάλους πελάτες και να δημιουργηθούν στο 1ο τρίμηνο νέες προϊοντικές επιλογές.