Η Κρι Κρι έχει αυξήσει σημαντικά τα μερίδιά της στην αγορά του παγωτού στην Ελλάδα και το 2021 βρέθηκε στη δεύτερη θέση των πωλήσεων, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η ίδια η εταιρεία στο ετήσιο Συνέδριο Παγωτού.

Η ελληνική γαλακτοκοβιομηχανία ετοιμάζεται να λανσάρει μάλιστα για τα ψυγεία των μίνι μάρκετ, των περιπτέρων και των υπολοίπων καταστημάτων της μικρής λιανικής, μια σειρά από νέα προϊόντα υπό τα “δυνατά” της brand στην αγορά.

Η ανακοίνωση της εταιρείας

Οι σημαντικές επενδύσεις, η αύξηση των πωλήσεων και των εξαγωγών αλλά και τα νέα προϊόντα στην κατηγορία παγωτού της Κρι Κρι για το 2022 βρέθηκαν μεταξύ άλλων στο επίκεντρο του ετήσιου Συνέδριου Παγωτού της ελληνικής γαλακτοβιομηχανίας. Το φετινό συνέδριο, λόγω συνθηκών, πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη φορά διαδικτυακά και σε αυτό έλαβαν μέρος, όπως κάθε χρόνο, συνεργάτες και αντιπρόσωποι της Κρι Κρι από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια του Ψηφιακού Συνεδρίου, το 2021 η Κρι Κρι σημείωσε σημαντική ανάπτυξη, ενώ τη χρονιά που μας πέρασε η Κρι Κρι ήταν η δεύτερη σε πωλήσεις μάρκα παγωτού σε όγκο στην Ελλάδα*.

Για το 2022, η Κρι Κρι, η μοναδική ελληνική εταιρεία παγωτού**,  επιφυλάσσει μεγάλες απολαυστικές εκπλήξεις και καινοτομίες στα κίτρινα ψυγεία. Πιο συγκεκριμένα, τα ξυλάκια Master,  με τη νέα σειρά Master Rich, με μεγάλα απολαυστικά κομμάτια, τόσο στην επικάλυψη, όσο και στο εσωτερικό του παγωτού, που λανσαρίστηκαν την προηγούμενη χρονιά ενισχύονται ακόμα περισσότερο. Δύο νέες λαχταριστές γεύσεις θα κάνουν την εμφάνισή τους στα κίτρινα ψυγεία: Pralines & Choco και Ruby choco & strawberries. Tην οικογένεια Master Rich εμπλουτίζουν επίσης και τα νέα κύπελλα, ατομικά και μεσαία, σε δύο πλούσιες γεύσεις, ruby choco & vanilla (σε συσκευασία των 180ml) και cookies & cream (σε συσκευασία των 180 και 500ml).

Ακόμη, η αγαπημένη μάρκα πυραύλων Rodeo, ενισχύεται με την αγαπημένη γεύση Καραμέλας, ενώ τα ξυλάκια εμπλουτίζονται με μια γεύση για όλα τα γούστα, βανίλια-φράουλα κάτω από τη νέα μάρκα HiFi. Τέλος, στις οικογενειακές συσκευασίες παγωτού Heartmade προστίθεται το Strawberry Cheesecake, 1.5lt.

Στο πλαίσιο του Ψηφιακού Συνέδριου Παγωτού, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κρι Κρι, Παναγιώτης Τσινάβος, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Το 2021, παρόλες τις δυσκολίες που επέφεραν η πανδημία και η ενεργειακή κρίση, δεν σταματήσαμε να αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του καταναλωτή αλλά και της κοινωνίας. Καταφέραμε για ακόμα μία χρονιά να ολοκληρώσουμε σημαντικές επενδύσεις με πολλαπλά οφέλη, όπως ο Σταθμός Βιοαερίου και Συμπαραγωγής, και συνεχίζουμε δυναμικά. «Μαζί για την υπέρβαση», όπως είναι και το κεντρικό μας μήνυμα, ώστε το 2022 να είναι μια χρονιά γεμάτη θετικές προκλήσεις που θα μας βοηθήσουν να ξεπεράσουμε για ακόμα μία φορά το όριά μας».

*MarketTrack Nielsen, 12/2021

**με πανελλαδική διανομή