ΤΕΥΧΟΣ #39

    160

    ΤΕΥΧΟΣ #39 | ΜΑΡΤΙΟΣ-ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2022

    ΡΕΠΟΡΤΑΖ

    • FOOD EXPO 2022 – Έτοιμα φαγητά και vegan οι «κυρίαρχες» τάσεις
    • Στα ύψη οι λογαριασμοί του ρεύματος – Αναγκαία η ενίσχυση και στα μίνι μάρκετ
    • Προβληματισμός για τις ανατιμήσεις στα προϊόντα – Ανεβάζουν τις τιμές ή μειώνουν τα κέρδη τα μίνι μάρκετ
    • Προσφορές και προωθητικές ενέργειες – Κερδίζουν τους καταναλωτές και στα μίνι μάρκετ

    ΑΦΙΕΡΩΜΑ

    • Προϊόντα πρωϊνού – Πλήθος νέων επιλογών για μίνι μάρκετ
    • Cash & Carry – «Στοχεύει» στη μικρή λιανική το οργανωμένο χονδρεμπόριο
    • Τυποποιημένες και έτοιμες σαλάτες – Αναπτύσσεται η κατηγορία και στα μίνι μάρκετ

    ΕΡΕΥΝΑ

    • Σε διαρκή άνοδο οι online πωλήσεις– Το διαδίκτυο χτυπάει την «πόρτα» των μίνι μάρκετ

    ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ