Μικρή αύξηση στον εορταστικό τζίρο

Εξαιρετικά σημαντική είναι η Μεγάλη Εβδομάδα και για τα καταστήματα της μικρής λιανικής, καθώς η πλειοψηφία του αγοραστικού κοινού επιλέγει τις τελευταίες μέρες πριν το Πάσχα, για να πραγματοποιήσει τα ψώνια των εορτών. Και παρά το γεγονός ότι οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ προσελκύουν την πλειοψηφία με εκπτώσεις και προσφορές, υπάρχουν αρκετά περιθώρια κέρδους και για τα μίνι μάρκετ.

Οι κατηγορίες που πρωταγωνιστούν αυτή την περίοδο είναι το κρέας, αλλά και τα συνοδευτικά λαχανικά που θα συμπληρώσουν το πασχαλινό τραπέζι. Κι ενώ για την αγορά του οβελία οι καταναλωτές απευθύνονται κυρίως στα σούπερ μάρκετ και τα κρεοπωλεία, ο επαγγελματίας μπορεί να βασιστεί σε προϊόντα, όπως το μαρούλι, τα αυγά, οι βαφές ή τα τσουρέκια για να αυξήσει τα έσοδά του. Βασικό χαρακτηριστικό άλλωστε της μικρής λιανικής είναι η δυνατότητά της να καλύπτει τις ανάγκες της τελευταίας στιγμής, γι’ αυτό κωδικοί που προορίζονται για δώρο, όπως τα σοκολατένια αυγά ή οι λαμπάδες είναι καλό να έχουν μια θέση στο κατάστημα. Κέρδος μπορούν να αποφέρουν επίσης και τα πασχαλινά καλάθια που περιέχουν κάποιο μικρό δώρο, ποτά ή γλυκές παρασκευές, αφού πολλοί είναι αυτοί που θα πραγματοποιήσουν επισκέψεις αυτό το διάστημα και θα χρειαστούν μια εύκολη λύση χωρίς να περιμένουν στις μακροσκελείς ουρές των μεγάλων καταστημάτων.