Η Danone δραστηριοποιείται στον κλάδο των τροφίμων με παρουσία σε 120 αγορές και πωλήσεις αξίας άνω των 24 δισ. ευρώ ετησίως. Πρόσφατα η εταιρεία προχώρησε σε μια παγκόσμια αναδιοργάνωση, επενδύοντας στις τοπικές αγορές και στην Ελλάδα. Η Danone Nutricia Ελλάδος δρομολογεί επενδύσεις ύψους 3 εκατ. ευρώ εκ των οποίων ποσό ύψους 1,2 εκατ. ευρώ αφορούν σε logistics και αποθήκευση, ποσό 700.000 αφορά στην ενίσχυση της εταιρείας με προσωπικό και 1,1 εκατ. ευρώ σε διαφήμιση και προώθηση προϊόντων.
Σημειώνεται ότι η Danone στη χώρα μας έχει παρουσία σε πάνω από 12.000 σημεία πώλησης με το 61% να αφορά στο οργανωμένο λιανεμπόριο, 25% φαρμακεία, 6% HORECA και νοσοκομεία, ενώ ποσοστό 7% αφορά στην αγορά της Κύπρου. Κατέχει την δεύτερη θέση σε βρεφικά και νηπιακά γάλατα (Almiron, Milupa, Nutricia) καθώς και στα φυτικά ροφήματα και επιδόρπια (Alpro) και ηγετική θέση στα λειτουργικά γιαούρτια με το σήμα Activia, στα σκευάσματα για μεταβολικά νοσήματα και στα σκευάσματα ενηλίκων. Στην αγορά του γιαουρτιού υπάρχει συνεργασία παραγωγής στο κομμάτι του στραγγιστού γιαουρτιού με την ΔΕΛΤΑ η οποία πέρα από την Ελλάδα έχει επεκταθεί μέσω εξαγωγών σε Ιταλία και Ισπανία.
Όπως αναφέρθηκε, συνολικά η κατηγορία των λειτουργικών γιαουρτιών παρουσιάζει στο τετράμηνο άνοδο 7%, ενώ η αγορά του γιαουρτιού στο σύνολο κινείται με πτώση 9%. Εστιάζοντας στην κατηγορία των φυτικών ροφημάτων, υπάρχουν σημαντικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης στην ελληνική αγορά καθώς στη χώρα η κατά κεφαλήν κατανάλωση ανέρχεται σε μόλις 1 κιλό όταν σε άλλες χώρες, όπως η Ισπανία η κατανάλωση ανέρχεται στα 8 κιλά.