Δεν έχουν τέλος οι ανατιμήσεις που παρατηρούνται στην αγορά το τελευταίο διάστημα, με τους καταναλωτές να εμφανίζονται διστακτικοί στις αγορές τους στα σούπερ και μίνι μάρκετ. Πέρα από βασικά είδη όπως τα φρούτα, τα λαχανικά και τα ζυμαρικά, οι ανατιμήσεις έχουν κάνει την εμφάνισή τους και στην κατηγορία του παγωτού.
Πρόκειται για έναν κλάδο που έχει επηρεαστεί σημαντικά από τις γενικότερες εξελίξεις, με αποτέλεσμα οι βιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην κατηγορία να στηρίζουν τις ελπίδες τους στον αυξημένο τουρισμό που παρατηρείται το φετινό καλοκαίρι.
Στα ψυγεία με τα συσκευασμένα παγωτά καταγράφηκαν σημαντικές αυξήσεις, που στα καταστήματα αγγίζουν ως και το 20%, ενώ στα «φρέσκα» που πωλούνται στα ζαχαροπλαστεία, το εύρος των ανατιμήσεων μπορεί να είναι ακόμα υψηλότερο, ανάλογα με την περιοχή.