Θετικά είναι τα μηνύματα για τα μίνι μάρκετ που βρίσκονται στις τουριστικές περιοχές της χώρας, αφού οι αυξημένες αφίξεις δείχνουν ότι ο τουρισμός επέστρεψε δυναμικά μετά από σχεδόν 3 χρόνια πανδημίας.
Παρά το γεγονός ότι οι Έλληνες καταναλωτές εμφανίζονται “μουδιασμένοι” από την ακρίβεια της περιόδου και περιορίζουν τις αγορές τους, οι υψηλές θερμοκρασίες ευνοούν την κατανάλωση αναψυκτικών, νερών, παγωτών και αλκοολούχων ποτών όπως η μπύρα, που παραδοσιακά αποτελούν κατηγορίες ζωτικής σημασίας για τη μικρή λιανική. Τα στοιχεία δείχνουν έντονη τουριστική κίνηση στα μεγάλα αστικά κέντρα όπως η Αθήνα, στην Ήπειρο αλλά και στα νησιά, με αποτέλεσμα και οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ να εξετάζουν την επέκταση του δικτύου τους, προκειμένου να αυξήσουν τα μερίδιά τους. Επέκταση σε περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος έχει πραγματοποιήσει ήδη η Μασούτης, ενώ τα 5 πρώτα καταστήματα Carrefour άνοιξαν σε Ζάκυνθο και Χαλκιδική.