Η ΑΒ Βασιλόπουλος έλαβε συνολικά 11 βραβεία στα RetailBusiness Awards 2022. Συγκεκριμένα, στα RetailBusiness Awards 2022 απέσπασε 2 χρυσά: ένα στην κατηγορία «CSR Retail Strategy» για τη δέσμευσή της να μειώσει τη σπατάλη τροφίμων και συγκεκριμένα το δικό της αποτύπωμα κατά 50% έως το 2025, μέσα από στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες, αλλά και ένα ακόμα χρυσό στην κατηγορία «Private Label» για τα προϊόντα της σειράς η «H AB κοντά στην ελληνική γη». Παράλληλα, κατέκτησε 3 Silver βραβεία:
· στην κατηγορία «Retail Franchisor» για το μοντέλο καταστήματος AB Shop & Go
· στην κατηγορία «Social Media Retail Strategy»
· και στην κατηγορία «Omni Retailers» για την omnichannel αγοραστική εμπειρία
Διακρίθηκε, επίσης, με Βronze βραβεία στην κατηγορία «E-Retailers» για την επένδυση στο online κατάστημά της, το AB Eshop και το AB App, αλλά και στην κατηγορία «CSR Retail Strategy» για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατροφής «Ο διατροφολόγος ΣΟΥ είναι εδώ».
Τέλος, στην κατηγορία «Suppliers’ CSR Campaign» κέρδισε 3 ακόμα Bronze βραβεία συνολικά, για το πρόγραμμα «Ζήσε και offline» που υλοποίησε μαζί με τον Όμιλο Σαράντη, για το πρόγραμμα «Προσφέρω Καθαρές Θάλασσες & Ακτές» σε συνεργασία με την P&G, αλλά και για την καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Durex σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).