Η πανδημία του κορονοϊού έφερε την τεχνολογία στο προσκήνιο και για τον κλάδο των μίνι μάρκετ, με τα e-shop να αναδεικνύονται σε νέο πόλο ανταγωνισμού και τα social media να αποτελούν διέξοδο για τις πωλήσεις τους.
Παρά το “κύμα” ανάπτυξης των διαδικτυακών μέσων και εργαλείων όμως, από την περίοδο της πρώτης καραντίνας και μετά, η πλειοψηφία των μεσαίων και μικρότερων επιχειρήσεων της χώρας, παραμένει μακριά από τον ψηφιακό μετασχηματισμό του.
Το γεγονός επισήμανε και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, Θεοδόσης Μιχαλόπουλος, ο οποίος και δήλωσε σχετικά τα εξής: «Οι μικρομεσαίες και μικρότερου μεγέθους επιχειρήσεις έμειναν αισθητά πίσω από τις εξελίξεις, με μια πρόσφατη έρευνα να καταδεικνύει πως μόλις το 30% εξ’ αυτών επένδυσε κατά τη διάρκεια των τελευταίων ετών στην ίδια την τεχνολογία».