Οι τιμές συνεχίζουν να αυξάνονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ και ένα φαινόμενο έχει αρχίσει τους τελευταίες μήνες να προβληματίζει τους καταναλωτές, οι οποίοι διαπιστώνουν ότι αγοράζουν προϊόντα με λιγότερο περιεχόμενο χωρίς ωστόσο να “πέφτει” η τιμή τους.
Πρόκειται για το λεγόμενο “Shrinkflation”, δηλαδή μειωμένο προϊόν στην ίδια συσκευασία, το οποίο εφαρμόζουν οι βιομηχανίες προκειμένου να αντιμετωπίσουν τη ραγδαία αύξηση σε πρώτες ύλες και ενέργεια.
Οι βασικές κατηγορίες που οι καταναλωτές διαπιστώνουν τη συρρίκνωση των προϊόντων είναι κυρίως τα σνακς, τα κατεψυγμένα και τα αρτοσκευάσματα, τα οποία έχουν μικρύνει αισθητά τη στιγμή που η τιμή τους παραμένει σε υψηλά επίπεδα.
Σχετική έρευνα έδειξε ότι το 49% του αγοραστικού κοινού αντιδρά στο φαινόμενο αγοράζοντας διαφορετικό brand, το 48% στρέφεται στην ιδιωτική ετικέτα και το 33% προτιμά τις οικογενειακές συσκευασίες από τις ατομικές.