Όλα σχεδόν τα μίνι μάρκετ διαθέτουν στα ψυγεία τους επιλεγμένους κωδικούς αλλαντικών, αφού πρόκειται για μια κατηγορία προϊόντων που καταναλώνεται σε καθημερινή βάση από τα μέλη όλης της οικογένειας. Οι κωδικοί είναι αναρίθμητοι. Εδώ και χρόνια όμως «βασίλισσα» της κατηγορίας είναι η γαλοπούλα, είτε είναι βραστή είτε ψητή.
Ο λόγος που το συγκεκριμένο αλλαντικό έχει ξεχωρίσει είναι ότι θεωρείται άπαχο, έχει λιγότερες θερμίδες σε σχέση με αλλαντικά όπως το σαλάμι, έχει βασική θέση σε κάθε δίαιτα που προτείνουν οι ειδικοί και στη συνείδηση του καταναλωτή είναι ασφαλέστερη επιλογή για τα παιδιά. Τα τελευταία χρόνια μάλιστα, οι βιομηχανίες τροφίμων έχουν προτείνει και εναλλακτικές επιλογές, προκειμένου ο καταναλωτής να μπορεί να «ξεφύγει» από τα τετριμμένα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, στην αγορά να διατίθενται και αρκετοί κωδικοί αλλαντικών από κοτόπουλο, που επίσης ταυτίζεται με το μοντέλο της υγιεινής διατροφής και θα μπορούσε ο επαγγελματίας του μίνι μάρκετ να τοποθετήσει στο ψυγείο του.