Τα οικονομικά αποτελέσματα του 2021 παρουσίασε η Agrino, με βάση τα οποία ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 34,5 εκ. € από 33,5 εκ. €, ήτοι αύξηση 3%. Ο δείκτης EBITDA σημείωσε περαιτέρω άνοδο σε € 4,6 εκ. από € 4,5 ενώ η καθαρή κερδοφορία διατηρήθηκε σταθερή στα € 2,7 εκ.
Oι βασικές κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιείται η Agrino, αυτή του ρυζιού και των οσπρίων, παρουσίασαν μεγάλη αύξηση το 2020. Στην εν λόγω αύξηση, συνετέλεσε σε σημαντικό βαθμό η μετατόπιση όγκου πωλήσεων από την εστίαση στο οργανωμένο λιανεμπόριο λόγω της καραντίνας. Όπως αναμενόταν, η σταδιακή ύφεση της πανδημίας και το μερικό άνοιγμα της εστίασης περιόρισε τον τζίρο στις συγκεκριμένες κατηγορίες. Η εταιρεία επέδειξε αντοχή στις πιέσεις, παρουσιάζοντας χαμηλότερες απώλειες πωλήσεων σε σχέση με τον μέσο όρο της αγοράς. Οι απώλειες περιορίστηκαν στο 3,5% στο ρύζι και στο 1,6% στα όσπρια στην εγχώρια αγορά, αλλά οι πωλήσεις διατηρήθηκαν σε σημαντικά υψηλότερο επίπεδο σε σύγκριση με τις αντίστοιχες προ πανδημίας.
Επιπροσθέτως, σε ό,τι αφορά στα πανελλαδικά μερίδια αγοράς, η Αgrino ενίσχυσε την ηγετική της θέση στο ρύζι κατά 0,7 ποσοστιαίες μονάδες, αύξησε δε το μερίδιό της και στα όσπρια κατά 0,9 ποσοστιαίες μονάδες. Για το 2022 η Agrino προετοιμάζει την ενίσχυσή της στα έτοιμα γεύματα με μια σειρά που θα λανσαριστεί στο τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Στην κατηγορία των ρυζογκοφρετών συνεχίστηκε η αυξητική τάση των πωλήσεων και των μεριδίων αγοράς εμφανίζοντας βελτίωση σε όλες τις υποκατηγορίες. Σε αυτό συνετέλεσε η ολοκλήρωση του λανσαρίσματος της σειράς mini με την προσθήκη και νέων κωδικών και το λανσάρισμα 3 νέων κωδικών ρυζογκοφρετών με επικάλυψη, στα τέλη του έτους, που ακολουθούν την ανοδική πορεία των κωδικών με σοκολάτα. Οι στόχοι της εταιρείας για τις ρυζογκοφρέτες επετεύχθησαν, καθώς το μερίδιο αγοράς υπερέβη το 50%, ενώ το 2022 διατηρεί την αυξητική του τάση.