Οι μικρομεσαίοι ανατρέπουν τη

Στις 2 Νοεμβρίου οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα εγκαινιάσουν το “καλάθι του νοικοκυριού”, στο οποίο αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Το μέτρο είναι υποχρεωτικό για τις επιχειρήσεις με τζίρο πάνω από 90 εκατομμύρια, όμως ο κατάλογος έχει ανοίξει και για άλλες μικρότερες αλυσίδες που θέλουν να δημιουργήσουν το δικό τους καλάθι.

Σε αυτή την περίπτωση, δεν είναι υποχρεωτικό, αλλά, σύμφωνα με τον αναπληρωτή υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Νίκο Παπαθανάση, τα μικρότερα σούπερ μάρκετ “αν το κάνουν και μας το στείλουν και το αναρτήσουμε τότε θα είναι υποχρεωμένοι να τηρήσουν τους κανόνες του καλαθιού. Υπάρχει ενδιαφέρον και ήδη αυτή τη στιγμή η εφοδιαστική αλυσίδα και οι εταιρείες οι παραγωγικές και της μεταποίησης είναι σε συζήτηση στην αγορά γιατί προφανώς η κάθε αλυσίδα θέλει να δημιουργήσει το καλύτερο καλάθι”, ανέφερε ο υπουργός.

Σε σχέση με το αν θα ενταχθούν και άλλοι κλάδοι στην ίδια πρωτοβουλία, ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Γεωργιάδης τόνισε πως το υπουργείο καλεί κάθε κλάδο να συμμετάσχει. «Ότι το κάνουμε υποχρεωτικό για τις αλυσίδες άνω των 95 εκατ. δεν σημαίνει ότι απαγορεύεται σε κάποιον άλλον που είναι κάτω από τα 95 εκατ. Εμείς ενθαρρύνουμε τον καθένα να κάνει καλάθι» είπε χαρακτηριστικά.