delivery

Ανάμεικτες εντυπώσεις έχει αφήσει στην αγορά μέχρι στιγμής το “καλάθι του νοικοκυριού”, ένα μέτρο που ευνοεί κυρίως τις μεγάλες αλυσίδες και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, σε μια περίοδο που τα μίνι μάρκετ δέχονται ισχυρές πιέσεις από τις ανατιμήσεις και τον τεράστιο ανταγωνισμό από σούπερ μάρκετ και πλατφόρμες delivery.

Τα γνωστά σούπερ μάρκετ όμως δεν είναι τα μόνα που παίρνουν μέρος. Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων ‘Αδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξή του, «ετοιμάζεται μια επιπλέον συμπληρωματική υπουργική απόφαση για να διορθωθούν ό,τι ατέλειες εντοπίσαμε”. Ταυτόχρονα, έγινε γνωστό ότι στον e-Kαταναλωτής προστίθεται και η εταιρεία e-food, η οποία αποφάσισε να φτιάξει το δικό της «καλάθι του νοικοκυριού», το οποίο θα μπορούν οι καταναλωτές εφόσον το επιλέξουνε να το παραγγείλουν».