Η γνωστή αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος μένοντας πιστή στη στρατηγική της που περιλαμβάνει επενδύσεις ύψους 60 εκατ. ευρώ ετησίως, δρομολογεί το άνοιγμα 10 ιδιόκτητων και 50 franchise καταστημάτων μέσα στο 2023.
Το δίκτυο της αλυσίδας περιλαμβάνει 592 καταστήματα, εκ των οποίων 264 franchise σε 61 πόλεις, και στόχος είναι να ενισχυθεί περαιτέρω με την παρουσία της ΑΒ Βασιλόπουλος σε περιοχές που δεν διαθέτει κατάστημα. Στα πλάνα της εταιρείας είναι και η ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Σύμφωνα με τον κ. Λαβίδα, νέο brand manager της εταιρείας, το e-shop έχει φτάσει στο 3% των πωλήσεων της ΑΒ και συνεχίζει να καταγράφει αύξηση πάνω από 20%. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάζεται η δημιουργία νέου dark store καθώς το πρώτο που δημιουργήθηκε, το ΑΒ home shop center περιλαμβάνει 11.000 κωδικούς και έχει φτάσει στα όριά του όσον αφορά την κάλυψη της ολοένα αυξημένης ζήτησης.